Beantwoord

Wanneer wordt het signaal van kpn overgezet naar t-mobile

  • 19 November 2019
  • 3 reacties
  • 438 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile en de monteur heeft alles gemonteerd vorige week donderdag. Het is nu dinsdag en vele telefoongesprekken met de helpdesk verder heb ik nog steeds geen internet en tv. De schuld wordt steeds bij kpn neergelegd. Mijn mobile data van de telefoon is bijna op en kom niets verder. Moet ik spijt krijgen van mijn overstap naar T-Mobile. We sturen raketten naar mars en een signaal overzetten moet een week duren?

icon

Beste antwoord door Brian 21 November 2019, 11:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

@PiSa Ik ben er nogmaals voor je achteraan gegaan maar op dit moment wachten we inderdaad op de aansluiting vanuit de centrale door de netbeheerder. We blijven hierover in contact met ze en we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!

Hallo Brian, bedankt voor je antwoord. Iedereen bij T-Mobile is heel vriendelijk en dat waardeer ik ook, maar er is steeds gezegd dat er binnen vijf werkdagen het signaal overgezet moet worden. Het is nu de zesde werkdag na montage en we kunnen niets doen. Onze webwinkel moeten we bij familie bedienen. Het is weer bijna weekend en ik verwacht dat het signaal er uiterlijk morgen opstaat. Mijn geduld is op. 

Met vriendelijke groet,

 

 

Reputatie 7

Hey @PiSa,

We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk van een werkend T-Mobile Thuis abonnement te voorzien! Ik zie dat je inmiddels een Unlimited voucher hebt ontvangen van mijn collega om de tijd te overbruggen. Zodra er meer is bekend dan ben jij de eerste die het hoort.

Reageer