Beantwoord

Wat te doen met het bestelde tv-pakket?


Reputatie 2

Hallo. We bestelden het internetpakket samen met de tv. Voor de bedenktijd hebben we het tv-pakket geannuleerd door het formulier te verzenden. Samen met het pakket kregen we ook een tv die ons werd verteld deze terug te sturen. We hebben het gedaan.Maar  nu hebben we het weer ontvangen. Wat moeten we met hem doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 March 2020, 21:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @DawidW 

Is de T-mobile tv dienst ook in je T-Mobile thuis account uit en is de tv box door T-mobile teruggestuurd of heb je hem terug gekregen van T-mobile?

Bekijk hier het adres en overige informatie over appatatuur terugsturen :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/mijn-abonnement/wijzigen/apparatuur-terugsturen

Reputatie 7
Badge +15

Hier kun je een aanvraag doen om tv uit te zetten indien het nog aan staat in je T-Mobile thuis account.

https://www.energievergelijken.nl/nl/energieverbruik/elektriciteitsverbruik

Let er wel op dat je een eventuele korting voor de eerste 6 maanden zal verliezen.

Reputatie 2

De T-mobile tv-service was niet geactiveerd omdat we 14 dagen hadden om na te denken over het aftreden van tv. We hebben het tv-pakket samen met internet ontvangen en teruggestuurd.We belden t-mobie omdat de site laat zien dat we een abonnement hebben op internet en tv toen de tv naar hen wer gestuurd. Tijdens een gesprek met een t-mobile medewerker stuurde hij ons het pakket terug en nu weten we niet wat we ermee aan moete. Omdat we het tv-pakket hebben geannuleerd tijdens een bedenktijd van 14 dagen na het bestellen van het pakket.

Reputatie 7
Badge +15

De Tv service staat dus wel op actief in je T-Mobile thuis account?

Laat dan even weten in dit topic dat je geen tv wilt :

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Als je een korting voor de eerste 6 mensen hebt dan komt deze wel te vervallen.

Reputatie 2

Het tv-pakket is niet geinstalleerd  en geactiveerd. Moet ik het doen om het tv-pakket aan hen te kunnen retourneren?

Reputatie 7
Badge +15

Het maakt niet uit of je hem al geïnstalleerd hebt of niet het gaat er om of er tv bij je pakket zit, in je T-Mobile thuis account kan je dat zien bij instellingen > tv volgens mij. Bij abonnement en instellingen zie je ook wat je abonnement is en daarna kun je kijken of je tv uit moet laten zetten of gewoon terug sturen.

Reputatie 2

Is dat het ?

 

Reputatie 7
Badge +15

@DawidW

Ja dat is het. Dus je hebt internet en tv. Plaats een verzoek in dit topic om tv uit te zetten maar houd er wel rekening mee dat je welkomstkorting van 6 maanden komt te vervallen indien je dat had.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Reputatie 2

@Waqqas Bedankt, ik heb al geschreven. Regards

 

Reputatie 7
Badge +15

@DawidW 

Graag gedaan! Morgen is het zondag dus ik verwacht dat maandag alles zal worden geregeld door een Moderator.

Fijn weekend verder!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DawidW, supertof dat je klant geworden bent! Welkom Thuis! :smile: Ik heb jouw verzoek in behandeling genomen in het topic dat @Waqqas geplaatst heeft. In afwachting van je antwoord, blijf ik vandaag tot 17:00 beschikbaar op de Community. Dit topic zal ik nu sluiten. Succes!