Beantwoord

we hebben gewacht maar mounter kwam niet opdagen

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 225 Bekeken

Geachte T-Mobile Klantenservice,

Gisteren hebben we gewacht tussen 1600 en 1800 om de Guidion monteur, maar er kwam niemand helaas. Komt er vandag iemand? 

M.vr.gr.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 2 April 2020, 14:01

Bekijk origineel

7 reacties

Ja dit klopt, maar ik vroeg de klantenservice van tmobile om mijn telefoonnummer te wijzigen in een nieuw telefoonnummer - en dat deden ze - maar ze gaven het oude telefoonnummer nog steeds aan Guidion. 
 
In e-mail die ik heb ontvangen, staat ook dat het mounterbezoek is bevestigd en dat ik op hem moet wachten, want hij zal zeker op genoemde tijd en datum zijn... "Afspraak is afspraak" !!

Reputatie 7
Badge +2

Hallo elocholero,

Was je telefonisch wel bereikbaar op de dag van de afspraak, en het juiste 06 nummer bekend bij Guidion? De monteur belt in deze periode eerst op voor overleg. (Dit kan met een anoniem nummer zijn) Zonder contact vooraf komt de monteur in principe niet langs.

Mvg. Marcel

Opgelost voor nu - een nieuwe afspraak gemaakt.

Ik heb ze zojuist een e-mail gestuurd, omdat de laatste keer dat ik aan de telefoon wachtte tot iemand het opnam, bijna 20 minuten duurde.  Het is zo erg dat ze vragen om apotimenten serieus te behandelen in de e-mail, maar ze doen het zelf niet.

Reputatie 7
Badge +15

Ik bedoel bericht voor vandaag? Anders kan je het even telefonisch navragen.

 

ik heb een e-mail ontvangen. :point_up_2_tone1:

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @elocholero 

Hen je Gisteravond of vandaag een sms ontvangen dat er iemand ķomt? Het teledoonnummer van Guidion is 088 2000 151, je zou het even na kunnen vragen.

Reageer