Vraag

We kunnen nog geen TV kijken, oplossing blijft uit

  • 12 september 2019
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemiddag,
Wij hebben onlangs een Thuis-abonnement afgesloten bij T-Mobile, omdat we hier ook de mobiele telefonie hebben en dit goed bevalt. We hebben aangegeven dat we graag van de overstap-service gebruik wilden maken.
Nu is het zo dat T-Mobile toch ineens onze vorige provider heeft opgezegd, voordat de monteur hier was geweest. Wij hebben zelf aangegeven dat we het vast aansluiten, omdat we helemaal geen tv en internet meer hadden, de monteur liet nog 2 weken op zich wachten, kon niet versneld worden.
De TV kregen we niet werkend, ook niet met behulp van telefonische service van T-Mobile. Vorige week is dan eindelijk de Guidion monteur geweest, ook hij kreeg het niet voor elkaar (dat hadden we ook al aangegeven, we hebben namelijk wel internet, wel “on demand” maar geen live tv).
We zitten inmiddels 3 weken zonder tv, en we horen nu maar niets. We moeten gewoon afwachten wanneer we nu gebeld worden. Waarschijnlijk gaan we op afstand geholpen worden, daar staat ook minimaal 5 werkdagen voor, maar ook die zijn alweer voorbij.
Ons abonnement kunnen we niet meer opzeggen, omdat onze 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Deze termijn was al verlopen voordat we uberhaupt mogelijk verbinding zouden hebben. Dat kan toch niet? En nu? Ik vind dat T-Mobile duidelijk in gebreke blijft, mijn vertrouwen is tot het dieptepunt gezakt (ook door de lange wachttijden, geen td aan de lijn kunnen krijgen etc etc) en we kunnen niet meer kosteloos opzeggen.

Bizar!
Ik wil graag dat er op zeer korte termijn door een td-medewerker contact wordt opgenomen en dat ons probleem wordt opgelost.
Mocht dat niet op zeer korte termijn mogelijk zijn, wil ik graag weten hoe ik kosteloos van het abonnement af zou kunnen komen.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Welke foutmelding krijg je te zien op de tv?

Je kan altijd als het te lang duurt T-Mobile in gebreke stellen. Dit moet gebeuren met een aangetekende brief. Op de site van consuwijzer kun je meer informatie vinden, zo ook een voorbeeldbrief.
Ja ik ga inderdaad T-Mobile in gebreke stellen.
Het is mij alleen niet duidelijk wanneer ik precies kosteloos van T-Mobile af kan komen, de klantenservice kan me daar ook geen antwoord op geven. Je zou denken als je een maand geen tv hebt, maar dat blijkt ook nog weer niet zo te zijn. Uit de algemene voorwaarden kan ik het ook niet halen.
We hebben namelijk wel internet, maar geen tv.

Ik heb er echt geen vertrouwen meer in. Zojuist weer een mail gekregen dat het meer dan 10 (TIEN!!!) werkdagen kan duren voordat er iemand mee aan de slag kan gaan. BIZAR!!
Reputatie 7
Badge +10
@Joos99 heb je het tv kastje rechtstreeks op het modem aangesloten of gebruik je een switch.
Bedankt voor je hulp Hidden.nld, maar we hebben alle technische dingen al zo ongelofelijk vaak doorgenomen met medewerkers. Daarnaast is er ook al een monteur van Guidion geweest, die alles heeft uitgeprobeerd.
Om antwoord te geven: nu zit er een switch tussen, maar de eerste twee weken hadden we hem rechtstreeks aangesloten.

Het vreemde is dat we wel "on demand" hebben, maar geen live tv.

Overal kan wat mis gaan, maar de manier waarop T-Mobile hier mee omgaat is werkelijk bizar, ongelofelijk hoe lang ze dit laten liggen.
Mijn gevoel komt ook niet meer goed naar hen toe, dus ik snap niet waarom ze ons als klant niet willen laten gaan....
Reputatie 5
Badge +3
Stuur een aangetekende brief waarin ze je een redelijk termijn geeft, zeg 2 weken, om je probleem op te lossen. Als het na die periode nog niet is opgelost dan stuur je weer een aangetekende brief en is je contract beëindigd.

Heb je het op consuwijzer gevonden of niet? Anders zal ik de link plaatsen als ik thuis ben.

Reageer