Wij hebben onlangs een Thuis-abonnement afgesloten bij T-Mobile, omdat we hier ook de mobiele telefonie hebben en dit goed bevalt. We hebben aangegeven dat we graag van de overstap-service gebruik wilden maken.
Nu is het zo dat T-Mobile toch ineens onze vorige provider heeft opgezegd, voordat de monteur hier was geweest. Wij hebben zelf aangegeven dat we het vast aansluiten, omdat we helemaal geen tv en internet meer hadden, de monteur liet nog 2 weken op zich wachten, kon niet versneld worden.
De TV kregen we niet werkend, ook niet met behulp van telefonische service van T-Mobile. Vorige week is dan eindelijk de Guidion monteur geweest, ook hij kreeg het niet voor elkaar (dat hadden we ook al aangegeven, we hebben namelijk wel internet, wel “on demand” maar geen live tv).
We zitten inmiddels 3 weken zonder tv, en we horen nu maar niets. We moeten gewoon afwachten wanneer we nu gebeld worden. Waarschijnlijk gaan we op afstand geholpen worden, daar staat ook minimaal 5 werkdagen voor, maar ook die zijn alweer voorbij.
Ons abonnement kunnen we niet meer opzeggen, omdat onze 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Deze termijn was al verlopen voordat we uberhaupt mogelijk verbinding zouden hebben. Dat kan toch niet? En nu? Ik vind dat T-Mobile duidelijk in gebreke blijft, mijn vertrouwen is tot het dieptepunt gezakt (ook door de lange wachttijden, geen td aan de lijn kunnen krijgen etc etc) en we kunnen niet meer kosteloos opzeggen.
Bizar!
Ik wil graag dat er op zeer korte termijn door een td-medewerker contact wordt opgenomen en dat ons probleem wordt opgelost.
Mocht dat niet op zeer korte termijn mogelijk zijn, wil ik graag weten hoe ik kosteloos van het abonnement af zou kunnen komen.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel