Beantwoord

Weer niets

  • 28 January 2020
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo,

Ik ben zzp’er. Laten we daarmee beginnen en het is vandaag de 2e keer dat ik voor niets thuis ben gebleven voor jullie. De eerste keer werden er alleen maar even snel foto’s gemaakt en vandaag na de hele boel open te hebben gegooid hoor ik net dat alles opnieuw gepatcht moet worden omdat de kabels te kort zijn gelegd. Dit loopt ook voor mij nu aardig in de kosten. De laatste keer dat ik een klacht had, ben ik heel erg schofterig geholpen. Ik verwacht nu wel op zijn minst dat jullie mij normaal tegemoet komen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 January 2020, 17:01

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Jason,

 

Bedankt voor je reactie. Het zou inderdaad anders geweest zijn als ze het zo hebben gecommuniceerd want dan wist ik waar ik aan toe was.

Eergisteren is er ook gezegd door de monteurs dat het de volgende dag geregeld zou worden en daarom hadden ze mijn bank aan de voorkant nog niet terugbevestigd. Inmiddels is het donderdag en je kan het wel raden: (zie titel :) + mijn bank ligt nog steeds los. En ik wacht nog steeds op een vorm van communicatie.

 

Ik probeer niet die zure zeurende klant te zijn maar er zijn grenzen. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @locadia,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! Ik wil graag één en ander aan je uitleggen:

-De eerste keer dat er iemand langskwam, was om te controleren waar in jouw huis het FTU moe(s)t komen (FTU = aansluitpunt Glasvezel). Dan neemt de aannemer, VolkerWessels Telecom, inderdaad enkel foto’s en is zo weer de deur uit.