Beantwoord

Weer niets

  • 28 January 2020
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo,

Ik ben zzp’er. Laten we daarmee beginnen en het is vandaag de 2e keer dat ik voor niets thuis ben gebleven voor jullie. De eerste keer werden er alleen maar even snel foto’s gemaakt en vandaag na de hele boel open te hebben gegooid hoor ik net dat alles opnieuw gepatcht moet worden omdat de kabels te kort zijn gelegd. Dit loopt ook voor mij nu aardig in de kosten. De laatste keer dat ik een klacht had, ben ik heel erg schofterig geholpen. Ik verwacht nu wel op zijn minst dat jullie mij normaal tegemoet komen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 January 2020, 17:01

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Jason,

 

Bedankt voor je reactie. Het zou inderdaad anders geweest zijn als ze het zo hebben gecommuniceerd want dan wist ik waar ik aan toe was.

Eergisteren is er ook gezegd door de monteurs dat het de volgende dag geregeld zou worden en daarom hadden ze mijn bank aan de voorkant nog niet terugbevestigd. Inmiddels is het donderdag en je kan het wel raden: (zie titel :) + mijn bank ligt nog steeds los. En ik wacht nog steeds op een vorm van communicatie.

 

Ik probeer niet die zure zeurende klant te zijn maar er zijn grenzen. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @locadia,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! Ik wil graag één en ander aan je uitleggen:

-De eerste keer dat er iemand langskwam, was om te controleren waar in jouw huis het FTU moe(s)t komen (FTU = aansluitpunt Glasvezel). Dan neemt de aannemer, VolkerWessels Telecom, inderdaad enkel foto’s en is zo weer de deur uit.

-De tweede keer komt de aannemer om enerzijds het FTU te plaatsen en anderzijds om na te gaan of de verbinding naar binnen toe wel toereikend is. Het is uiteraard ontzettend jammer dat jij op schofterige wijze behandeld bent en ik wil daarom namens mijn collega’s en mijzelf een formeel excuses aanbieden. Het is absoluut niet de bedoeling dat een klant het gevoel krijgt wat jij hier omschrijft. 

-Je gaat pas betalen voor de aansluiting wanneer deze gereed is en wanneer de monteur jouw installatie voltooid heeft. Vanaf de dag dat jouw modem een signaal afgeeft bij ons dat er een werkende internetverbinding is opgezet, start jouw betaalperiode pas. Dat gezegd hebbende, kunnen wij geen tegemoetkoming aanbieden voordat er iets geleverd is. Wat ik wel wil doen is, wanneer jij straks eindelijk opgeleverd bent één maand lang een TV pakket naar keuze aanbieden (denk aan FOX Sports Eredivisie/Compleet, Film1, Ziggo Sport e.d.).

-Omdat wij het Glasvezelnetwerk in Den Haag gefaseerd aanleggen, kan het een aantal weken of zelfs maanden duren voordat de oplevering plaatsvindt. Wij zijn hierin afhankelijk van onze aannemer die het schema hiertoe opstelt. Check dit topic voor alle uitleg rondom het uitrollen van Glas in Den Haag: Glasvezel Den Haag - Hoe werkt het?

-Er is geen exacte planning omdat de werkzaamheden afhankelijk zijn van veel factoren. Op onderstaande kaart, vind je een globaal overzicht van wanneer de werkzaamheden in jouw wijk gaan starten. Let op: dit is een verwachte planning en de werkzaamheden kunnen uitlopen door onvoorziene omstandigheden. Uiteraard streven we er wel naar om de planning te halen!

-Nogmaals, het spijt me oprecht dat we jou het gevoel hebben gegeven dat je gepasseerd wordt, of schofterig behandeld mag worden. Dit mag en moet nooit meer voorkomen. Kan ik iets anders voor je doen in de tussentijd? Heb jij als zzp’er de beschikking over een mobiel data abonnement?

Reageer