Beantwoord

Wegwerken kabels in de woning

  • 18 October 2017
  • 1 reactie
  • 283 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Begrijp dat iedereen tevreden is over T-mobile thuis met glasvezel. Hoorde net van T-mobile klantenservice dat dit alleen maar kan doordat er zichtbaar kabels getrokken worden door je huis. Ik heb in mijn huis kabelgoten laten aanleggen en wil absoluut geen kabels door mijn huis heen die overal vastgespijkerd worden. Begrijp de monteur dit niet normaal aan kan leggen. Waarom is hier nog niet over nagedacht? We leven bijna in 2017.
Wat is jullie ervaring hiermee of vinden jullie dit niet storend. Dit is voor mij een reden om niet op T-mobile thuis over te stappen.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 18 October 2017, 14:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Digu,

Ik begrijp heel goed dat je de kabels niet in het zicht wil hebben.
In de Basis installatie word alleen de eerste tv aangesloten met 15Meter kabel op of langs de plint.
Wil je het anders hebben dan is dit voor je zelf. Dit kan je echter ook laten uitvoeren door de monteur van Guidion zie ook even op deze pagina. https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/installatie-door-monteur/ Geef dit duidelijk aan bij de afspraak van je bezoek. Alle extra werkzaamheden moeten direct bij de monteur voldaan worden. pinnen is mogelijk
Natuurlijk kan de bestaande UTP bekabeling ook gebruikt worden.

Reageer