Beantwoord

Wel invoerkabel, geen ISRA

  • 30 October 2018
  • 1 reactie
  • 929 Bekeken

Beste community,

via de chat van t-mobile kreeg ik geen eenduidig antwoord dus wellicht weet hier iemand wat er precies nodig is 🙂

Ik ben dit jaar verhuisd en in het huis blijkt wel een invoerkabel van de KPN onder de vloer te liggen maar is geen ISRA punt aanwezig. Bijgevoegd foto's van de huidige bekabeling, deze ligt nu nog onder de vloer maar is super eenvoudig boven de vloer en in de woonkamer te krijgen (het gat ervoor zit er al). De staat lijkt me niet geweldig. Dikke kabel van de KPN met aan het uiteinde een dunnere kabel (ligt lekker bloot, zie foto #1), de uiteindes zijn omwikkelt met een soort van papier (foto 2).

Omdat ik Ziggo zat ben heb ik een t-mobile thuis abbo aangevraagd. Mijn vraag is nu of;

  1. een t-mobile monteur het isra punt kan herstellen, of
  2. t-mobile zelf een aanvraag doet om het isra punt te herstellen (volgens chat medewerker #1)
  3. ikzelf via mijnaanslutiing.nl herstel van het ISRA punt moet aanvragen (volgens chat medewerker #2)
Zoals gezegd was de chat verwarrend dus wellicht dat er hier meer helderheid gegeven kan worden 🙂
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 30 October 2018, 20:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Optie 1 Valt af, het isra is voor verantwoording van de de netbeheerder
Optie 2 T-Mobile vraagt de netbeheerder om het isra te herstellen
Optie 3 valt af omdat er al een werkende isra is geregistreerd met een levering van T-Mobile (administratief )

Reageer