Beantwoord

Wel verbinding maar geen internet

  • 12 June 2018
  • 1 reactie
  • 738 Bekeken

Een paar maanden geleden heb ik voor mijn winkelpand in Groningen gekozen voor een T-mobile Thuis Installatiepakket. Nadat de modem goed was aangesloten had ik wel verbinding maar geen internet. Mijn ISRA punt is anders dan in een gewone woning nl. ISRA 10 / 20, dus ik had ook niet verwacht dat het meteen zou werken. Met Klantenservice gebeld en een afspraak met de monteur geregeld. Gideon is langs geweest, maar die heeft het ook niet kunnen oplossen. Wel heeft diegene gebeld met KPN... (?) maar die zijn nog steeds niet langs geweest, ook verder niks gehoord of gezien. Zelf heb ik daarna meerdere malen gebeld/contact gezocht met de klantenservice van T-mobile... Om een lang verhaal kort te houden... Ik vind alles teleurstellend zijn gegaan en wil nu eigenlijk wel van mijn contract af.

icon

Beste antwoord door Sander 12 June 2018, 16:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @MiskMask

Wat een prachtig ISRA-punt is dat! Ik ken enkele mensen hier op onze Community die dit erg tof vinden. 😉 Ik begrijp dat jij er wellicht iets minder blij van wordt. Het is voor de monteur van Guidion inderdaad lastig te bepalen waar ons internet nou op binnenkomt. Hier hebben wij de netwerkbeheerder voor nodig. Zij weten precies op welk draadje de verbinding tot stand kan komen. Ik begrijp uit jouw verhaal dat de schoen hier wringt. De netwerkbeheerder belt anoniem. Heb je misschien een gemiste oproep? Hoe dan ook, ik wil het graag voor je nagaan en je een update geven. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Geef voor de zekerheid ook je 06 nummer mee waarop de monteur je kan bereiken. Dan controleer ik die ook!

Los van deze uitdagende start, wil ik je hartelijk bedanken voor je aanvraag en hoop je snel te mogen verwelkomen!

Reageer