Beantwoord

Werkwijze T-Mobile Thuis

  • 27 October 2019
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

LS

 

Ik heb al jaren T-Mobile Mobiel. Op 12 november 2020 krijg ik de sleutel van een nieuw huis (ook echt als eerste bewoner). In de woning zit glasvezel. Ik overweeg T-mobile thuis internet 100Mb op glasvezel, maar mij is heel onduidelijk hoe dat nu gaat met de planning. Ik lees dat ik een paar dagen voor de installatie mijn pakket krijg. Ik lees (op de site van TMobile) soms dat ik zelf moet installeren en soms dat er een monteur komt. De werkwijze is niet echt duidelijk.

Graag daar meer info over.

Riham

PS Ook lastig dat je niet gewoon kunt mailen, althans ik zie niet 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 October 2019, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi,

Op deze website lees je alle informatie van aanvraag tot installatie. Het pakket ontvang je 4-7 dagen voor de installatie datum.

Houd er rekening mee dat je pas ongeveer 4 weken na aanvraag online bent dus hoe sneller je het doet hoe beter!

Hopelijk is het hiermee wat duidelijker.

Reputatie 7
Badge +3

Aanvulling:

Kijk alvast op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ wat de planning is voor de werkelijke beschikbaarheid of wellicht is het signaal al beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +4

Installeren van glasvezel gebeurt normaal gesproken door een monteur. Dit omdat hierbij meer komt kijken dan bij een DSL (koper) aansluiting en de kosten voor herstel hoog kunnen zijn. Dit is bij alle aanbieders hetzelfde.  Een abonnementsaanvraag neemt doorgaans 4 tot 6 weken in beslag. De eerste 2 weken is een wettelijke bedenktermijn. Hier kun je na de aanvraag vanaf zien via jouw My T-Mobile omgeving. Daarna begint het activatieproces en kun je de monteur inplannen. Zoals @Waqqas aangeeft krijg je ongeveer een week voor oplevering van de aansluiting het pakket. 

Reageer