Beantwoord

Wifi instellingen aanpassen

  • 2 August 2019
  • 2 reacties
  • 457 Bekeken

Sinds vrijdag 26 juli 2019 maken wij gebruik van T-mobile diensten. Alles werkt goed, echter kunnen wij niet in de WiFi instellingen om deze aan te passen,

Bij het online inloggen krijgen wij het volgende te zien:

Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen.

Bestelling onderweg.
Je kunt binnenkort (vrijdag 26 juli 2019) genieten van T-Mobile Thuis.

Zou het bovenstaande aangepast kunnen worden?
Bestelling hebben wij ontvangen en de modem is actief.


Mvg
icon

Beste antwoord door jibbewillem 3 August 2019, 09:53

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Irene32 en welkom Thuis op het forum! :)

Deze functie op je WiFi aan te passen werkt nog niet op elk modem. Volgens mij zelfs alleen op de Draytek (misschien ook op de Huawei). Jij hebt als het goed is een Zyxel modem.

Maar, niet getreurd! Je kan je WiFi instellingen alsnog aanpassen. Surf met je browser naar http://192.168.1.1 en je krijgt als het goed is de inlogpagina van de Zyxel te zien. Je kan hier inloggen met de gebruikersnaam "admin". De eerste keer inloggen mag je een wachtwoord verzinnen. Als de monteur dit al heeft gedaan moet je een reset naar fabrieksinstellingen uitvoeren.

Als je bent ingelogd moet je even in de ronde klikken om de WiFi instellingen te vinden. Leidt zichzelf.

Zie ook deze pagina voor meer informatie. Jammer genoeg staat hier nog geen handleiding voor de Zyxel, maar de stappen komen overeen.

Mocht het niet lukken staan we uiteraard voor je klaar!
Reputatie 7
Hi @Irene32, mooi dat het allemaal gelukt is met aansluiten, welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Het lijkt er op dat je bestelling is blijven ' hangen' in ons systeem. Ik laat dit voor je aanpassen en ik verwacht dat je in de loop van volgende week in kan loggen op My T-Mobile Thuis, in de tussentijd kan je het rechtstreeks in de modem aanpassen met de stappen van @jibbewillem!

Reageer