Beantwoord

Wifi kastje aansluiten

  • 15 September 2020
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

Hoi!

 

Ik heb vandaag een WiFi kastje binnen gekregen, maar de juiste kabel zit er niet bij om het op deze verdeler aan te sluiten. Ik heb er niet veel verstand van. Zou iemand mij aub kunnen helpen?

 

Groet,

beau

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 September 2020, 19:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Beaudorr 

Deze aansluiting op de foto wordt gebruikt voor internet via de coax kabel waar T-Mobile geen gebruik van maakt.

Kan je misschien iets van dit vinden in de meterkast of woonkamer? Zou ook iets vergelijkbaars kunnen zijn, je zou er een foto van kunnen plaatsen als je iets vindt.

 

Het zou ook een losse telefoon kabel kunnen zijn met de draden rood blauw oranje wit of zwart doorzichtig wit doorzichtig.

Reputatie 7

Hi @Beaudorr, ik denk graag met je mee! Zoals @Waqqas al aangeeft is de aansluiting op jouw foto van een ander type die een zekere oranje provider gebruikt. :wink: In je bericht heb je het over een Wifi kastje, bedoel je dan een extra versterker voor je modem of gaat het in dit geval om de modem zelf? De modem zelf sluit je aan op de aansluiting die Waqqas gepost heeft, de Wifi versterker kan je dan weer aansluiten op de modem. Op onze website vind je korte instructiefilmpjes over hoe je stap-voor-stap een apparaat aan kan sluiten, daarmee moet het zeker lukken!  

Reageer