Beantwoord

wifi valt uit, geen hope meer

  • 3 December 2018
  • 4 reacties
  • 811 Bekeken

Goedemiddag
4 dagen WiFI valt uit, hoe vaak? zo vaak dat het is niet mogelijk op PC e-mail sturen, paar keer naar klantenservice gebeld, uiteindelijk oorzaak vastgesteld:
@We hebben geconstateerd dat een ‘bridge tap’ (aftakking van het ISRA-punt) de oorzaak is van de problemen die je ervaart.@

alleen probleem is dat er is geen vertakking uit ISRA punt behalve aansluiting aan t-mobile modem (foto toegevoegd)

modem reset 20 keer gedaan, steker uit ook, kanalen veranderd daar en heen

heeft iemand nog een oplossing ( behalve naar andere provider overstappen) hoe kan ik stabiel WIFI hebben?
ps.deze bericht te sturen is stukje werk zonder internet...20 min al bezig..

regards,
Rymma

icon

Beste antwoord door Sander 7 December 2018, 15:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
helaas is de foto niet scherp genoeg om alles goed te junnen zien. staat je modem in de buurt van je isra punt of is deze verder weg.

de kleuren links onder zijn rood blauw en rechts oranje wit ?
Reputatie 7
Hoi @rikaseis,

Hier help ik je graag mee verder. Het is mij nog niet helemaal duidelijk. Het aansluitpunt op de foto, is dit het enige punt dat lijkt op een ISRA of zijn er nog andere punten in jouw huis die hier op lijken? Waar komt de kabel vandaan op de foto? Gaat het om een rijtjeshuis of een appartement?

Als er een bridge tap is geconstateerd, dan is het zaak om op zoek te gaan naar de eerste plek waar het signaal bij jou thuis binnenkomt. Hebben we dat gevonden, dan willen we graag het modem direct daar aansluiten. Ik heb een afbeelding toegevoegd met verschillende soorten ISRA-punten.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Beste T-mobile moderator @Sander en klantenexpert @Hidden.nld ,

Gedurende 1 dag (3 december) heb ik: 4 keer naar t-mobile klantenservice gebeld, 2 berichten naar klantenservice geschreven (zonder stabiele internet e-mail was het stukje werk), op forumn bericht geschreven, 1 chat gehad en uiteindelijk mogelijkheden om met monteur afspraak te maken gekregen (wachttijd tot afspraak = 1 week). 1 dag gezellige activiteiten gehad

Vandaag (10 december) monteur geweest, alles getest, conclusie: modem werkt niet hoe het hoort, modem geeft onstabiel signaal, gelijk andere geïnstalleerd, Uiteindelijk heb ik internet thuis!

Resultaat: na 1,5 week zonder stabiele internet kan ik alweer van thuis werken


Kanalen veranderen, afstaand vanaf isra-punt naar modem verminderen, bridge tap, mijn thuis apparaten bekabelen (ja, en mijn mobiele moest ik ook bekabelen dan), kpn lijn problemen zijn goede versies.
maar helaas alweer defect van modem door monteur geconstateerd.

Ik heb al 9 maanden contact met t-mobile . gedurende 9 maanden: in totaal 4,5 weken zonder internet en 2 keer router vervang. Ja signaal is sterk, hier ben ik blij mee, maar als je kan signaal hebben.

Ik wens succes voor iedereen wie problemen met t-mobile internet heeft, het kost veel moeite en tijd, asl jullie zou kunnen t-mobile overtuigen dat monteur is nodig, dan hebben jullie internet alweeer)))

fijne dag,
mvg Rymma
Reputatie 7
Hi Rymma, goed om te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is! In dit geval ging het puur om de Wifi zie ik, fijn dat je verbinding nu weer stabiel is. Mogelijk is er nog steeds sprake van een bridge tap maar dit hoeft niet altijd invloed te hebben. Je binnenkomende verbinding ziet er nu stabiel uit. Laten we hopen dat de derde keer scheepsrecht is!

Reageer