Beantwoord

wifiversterker bedraad bestellen

  • 13 August 2019
  • 2 reacties
  • 442 Bekeken

Beste T-mobile , ik wil graag de wifiversterker bestellen voor bij ons op zolder . Ik heb alles geprobeerd en zie niet in dat een monteur meer kan doen. Is het mogelijk om gewoon de wifiversterker op testuren en zelf aan te sluiten.
Snelheid op zolder is met verschillende metingen rond de 8mbps
icon

Beste antwoord door Piotr 15 August 2019, 15:58

Bekijk origineel

2 reacties

Beste Poitr,
Tip van mij lees voortaan even goed de vraag voor je antwoord. Ik heb al jullie tips geprobeerd dus ook het wifi kanaal verandert. Beneden hielp dat maar op zolder niet. Zoals hierboven al eerder beschreven. Als dit de tip van een "deskundig" iemand dan is het erg gesteld bij T-mobile.
Jammer dat de wifiversterker niet opgestuurd word, voor al omdat het in bruikleen verstrekt word. Maar jullie sturen liever een dure monteur om zo'n simpel probleem op telossen. Helaas komen jullie je overal wifibelofte niet na en blijven jullie in gebreke. Ik zal er zelf wel een aanschaffen en zo snel mogelijk terug naar KPN gaan waar klanten nog wel een juiste service en deskundigheid krijgen.
Reputatie 7
Wij vinden Wifi erg belangrijk. We kunnen bijna niet meer zonder. En bij jou moet het dan natuurlijk ook goed werken. De sterkte van de Wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar er zijn wel wat tips.

We sturen geen losse repeaters, met onze Wifi service bieden we wél Wifi hulp aan op de begane grond en eerste verdieping. Op ons forum staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van de Wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg. Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Ik hoor graag of het heeft geholpen!

Reageer