Beantwoord

Wilde klant worden, maar dat loopt niet lekker

  • 4 March 2019
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Wou een overstap maken naar t-mobile thuis,750 Mbit en unlimited bellen.
Via google gezocht en kwam bij T-mobile terrecht
40 euro internet
15 euro bellen
37,50 kosten
Zover zo goed.

Nu wilde ik nog wat info,en de niet zo vriendelijke medewerker kwam op 67,50 kosten.
Ik vroeg hoe dat nu kon,ik wel een screentje wilde maken dat de aktivatie gratis was,en nu ik belde voor info het 30 euro duurder uitpakte.
Als antwoord kreeg ik"waarom belt u dan,ik kan die 30 euro er niet af doen"
Gaf aan dat ik wat meer wilde weten over een vlekkeloze overstap.
"Dat kan u toch goed zelf!!!"
Ik vind dit de meest onvriendelijke manier om een nieuwe klant te verwelkomen.

Dit wilde ik even kwijt.

mvg
John Leine
Almere
icon

Beste antwoord door Brian 8 March 2019, 13:04

Bekijk origineel

5 reacties

Hier een screentje waarop duidelijk staat aktivatie GRATIS

Reputatie 7
Hallo @JohnLeine,

Heb je al T-Mobile mobiel op het zelfde adres dan kan je gebruik maken van klantvoordeel.
Je krijgt dan 750Mbit voor de prijs van 200Mbit, en hoef je geen activatie kosten te betalen.
TIP: Wil je ook gratis installatie kies dan voor alles in een. je krijgt dan de eerste 6 maanden 20 euro korting + gratis installatie. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om dit direct na de installatie op te zeggen.
Reputatie 7
Hi @JohnLeine, wauw dat is zeker hniet oe we jou als nieuwe klant welkom willen heten, dat kan ik je verzekeren! Excuses voor het gedrag van mijn collega, mocht je de naam van de betreffende collega weten stuur mij deze dan even door via een privébericht, dan zal ik hem of haar hier zeker op aanspreken. Ik zie dat het inmiddels wel gelukt is met je aanmelding dus bij deze alsnog: Van harte welkom bij T-Mobile Thuis, we zijn blij dat je voor ons hebt gekozen!

Weet niet hoe deze dame genaamd was,maar zeker niet vriendelijk,en klonk alsof het haar eerste werkdag was.
Reputatie 7
Badge +5
Dat is jammer @JohnLeine. Zonder naam kan ik geen persoonlijke feedback indienen, dus ik zorg dat dit de desbetreffende afdeling bereikt. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring!

Reageer