Beantwoord

Zeer lange wachttijd monteur

  • 3 June 2019
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

Beste T-Mobile,
Ik ben net verhuisd, en heb zondag geprobeerd mijn internet aan te sluiten. Na 2x bellen met jullie behulpzame klantenservice zijn we er helaas toch op uitgekomen dat er een monteur langs moet komen, omdat er geen signaal gevonden ondanks de instructies van jullie klantenservice.

Hiervoor heb ik via link contact opgenomen met Guidion, en de eerstvolgende mogelijkheid voor installatie is pas over drie weken. Jullie bieden een "installatiegarantie", maar ik word er niet heel blij van dat ik drie weken moet wachten voor ik internet thuis heb. Ik heb expres op tijd voor de verhuizing het pakket bij jullie aangevraagd, wat ook keurig op tijd bezorgd is.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn om wel deze week mijn modem juist te installeren.
Ik hoor niet graag een betuiging van medeleven met mijn vervelende situatie maar dat er helaas niets aan gedaan kan worden.

Met vriendelijke groet,
Reinoud
icon

Beste antwoord door Brian 5 June 2019, 14:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hi, door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. Via dit topic houden we je graag op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Omdat er een centraal topic is gaat dit topic op slot