Beantwoord

Ziggo aansluiting

  • 29 December 2019
  • 13 reacties
  • 539 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 19 reacties

Hallo!

 

Ik ben recent verhuisd en 2 weken geleden heb ik T-mobile thuis aangevraagd. Sindsdien heb ik hier niks meer van gehoord, maar nu kwam ik er gisteren achter dat ik alleen een Ziggo aansluiting heb in mijn huis. Kan ik dan überhaupt gebruiken maken van dit abonnement?

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hilde

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 December 2019, 13:55

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Hallo @HSmits 

Als je een aanvraag kan doen dan moet er een aansluiting zijn. of de aansluiting is door de vorige bewoner weg gesloopt. nieuwere huizen hebben de aansluiting meestal in de meterkast. over het algemeen is het gewoon even goed zoeken :)

Dankjewel voor je snelle antwoord!

Ik kan echter alleen dit kastje vinden:

 

Hiervoor heb ik bij Online.nl ook een aanvraag kunnen doen, maar hier werd mijn bestelling een paar daar later gecancelled, omdat ik toch niet de juiste aansluiting had. Nu ben ik daar bij T-mobile dus ook bang voor. 

Ik hoop dat het wel gewoon kan!

Groetjes,

Hilde

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @HSmits 

Dat is inderdaad even goed zoeken in de meterkast, woon kamer of ergens anders en zoek naar iets van onderstaande :

 

Wat kan helpen is even kijken bij de buren hoe het daar precies zit en indien je in de meterkast wel de binnenkomende telefoonlijn kan zien, zo u je die dan kunnen volgen? Misschien dient hij hersteld te worden.

Voer ook eens je postcode en huisnummer op deze website in om te zien of er een actieve telefoonlijn is.

Reputatie 5

In nieuwe woningen worden standaard geen kpn (koper ) aansluitingen meer gedaan. Als er glasvezel in jullie straat ligt wel . Maar blijkbaar bij jullie niet.

Reputatie 7

Hey @HSmits,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smile: Zoals @Waqqas hierboven al terecht aangeeft moet je op zoek gaan naar een aansluiting zoals op het bovenstaande plaatje. Mocht je er geen kunnen vinden dan kunnen we altijd de netwerkbeheerder aansturen die op zoek gaat naar het aansluitpunt op jouw adres. Geef ons enkel een seintje zodra je abonnement actief is dan gaan we gelijk voor je aan de slag!

Hoi!

Ik heb nog eens goed gezocht, maar heb niks kunnen vinden. Ik zou daar graag hulp bij hebben!

Daarnaast zou ik binnen 3 dagen bericht krijgen over de installatiedatum, maar dit was 3 weken geleden. (Vandaar dat ik ook begon te twijfelen aan de aansluiting)

 

Groetjes,

Hilde

Heb je op de site die @Waqqas aangaf gekeken welke KPN aansluiting er in jou woning aanwezig hoort te zijn.

Oh sorry, ja! Ik heb een koperaansluiting, met distributiepunten SDF

Reputatie 7
Badge +15

@HSmits

Zoals @Doornekamp33 aan geeft voer je postcode en huisnummer eens in op deze website.

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Als je niks kan vinden zie je dan ook geen telefoon kabel meestal met 4 draden rood/blauw/oranje/wit, deze zou normaal in de meterkast binnen moeten komen maar het zou ook ergens anders kunnen zijn.

Ik zal proberen om een Moderator hierop te wijzen.

@Waqqas Oh ja, sorry! Ik heb het inderdaad ingevuld, ik heb een koperaansluiting, met distributiepunten SDF. Ik zal thuis nog eens kijken in de meterkast en mijn buurvrouw raadplegen.

 

Dankjewel allemaal voor de hulp! :)

Nou @jan kelder , ben bezig met een huis gebouwd in 2016 en daar ligt koper en glasvezel binnen netjes naast elkaar in de meterkast, Ziggo is ver te zoeken, dat moest dik betaald worden volgens de verkopende partij.

Reputatie 7

Hey @HSmits,

Op jouw adres gaan we de netwerkbeheerder aansturen om het aansluitpunt te vinden en in orde te maken. Binnen 5 werkdagen wordt je gecontacteerd voor het maken van een afspraak. :relaxed: Zodra je aansluitpunt gereed is, kun je probleemloos je T-Mobile Thuis pakket aansluiten. 

@Piotr Dat is fijn, dan wacht ik dat af.

Heel erg bedankt!

Reageer