Beantwoord

Zonder internet door fout in overstapservice

  • 6 June 2019
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Beste T mobile,

Na maandag gebeld te hebben met jullie omdat ik het installatiepakket nog steeds niet in huis had en de monteur dinsdag langs zou komen voor de installatie is er besloten de afspraak te verzetten.
Aan de telefoon werd mij verzekerd dat dit probleemloos kon, helaas blijkt niets minder waar dan dit. Sinds dinsdag 4 juni is er geen internet meer van mijn oude provider omdat dit reeds door jullie was opgezegd. De oude provider geeft aan dat dit niet een dag van te voren nog gewijzigd kan worden (iets wat ik overigens plausibel vind klinken). De oude provider kan niet meer leveren en jullie monteur kan niet meer deze week installeren, wat betekent dat wij als gezin geen tv meer kunnen kijken dit weekend en geen internet hebben.

Jullie verwijzen me naar de oude provider en zij naar jullie. Om eerlijk te zijn heb ik nu al spijt van mijn overstap. Het is niet netjes om zo naar de ander te wijzen terwijl de reden dat deze situatie zich voordoet ligt bij het feit dat het installatiepakket is vertraagd, volgens de klantenservice door de drukte met de overstap weken.

Ik zie graag een passende oplossing.
icon

Beste antwoord door Brian 7 June 2019, 15:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @IrisMico,

Alvast welkom bij T-Mobile Thuis en welkom op deze community. Momenteel zijn er inderdaad problemen met het uitleveren van installatiepakketten. Dit komt inderdaad door de overstapweken, waardoor de toeloop vele malen groter is dan voorzien. Zelfs met het aantrekken van extra medewerkers is de vraag te groot. Er wordt met man en macht gewerkt om achterstanden zo snel mogelijk weg te werken. Hiervoor is een speciaal topic, waar de status van problemen wordt bijgehouden. Dit topic wordt nauwlettend door de webcare gemonitord.

Is het pakket inmiddels ontvangen? Als dat zo is, dan kun je het beste vroeg (voor 9 uur) op de dag bellen met Guidion. Door de verschuivingen in afspraken is het vaker mogelijk om tussendoor geholpen te worden. Soms zelfs dezelfde dag. Dit kan via nummer 088 2000 151. Ook daar worden alle zeilen bijgezet om klanten zo snel mogelijk aan te sluiten. Bellen helpt daarbij beter, dan het via de site plannen.
Mocht je het pakket nog niet ontvangen hebben, heb je dan al een status op jouw mijn omgeving voor de levering?

Heb je mobiel van T-Mobile, dan kan een voucher voor unlimited data gegeven worden, zodat je jouw telefoon tijdelijk als hotspot kan gebruiken. Vaak werkt de TV Anywhere app, zodat je deze voor nu als alternatief voor TV kijken kan gebruiken. Mocht je een voucher willen, laat het gerust weten.

Ik hoop je hiermee al enigszins geholpen te hebben. Laat je weten of de snellere afspraak met Guidion lukt?
Ja het pakket is inmiddels ontvangen en woensdag heb ik contact gehad met de klantenservice die aangaf dat Guidion bellen absoluut geen optie was. Dat ik die afspraak moest laten staan. Ga morgenochtend bellen in de hoop dat dit lukt.

Voor nu zou unlimited data fijn zijn ja. Ik heb een t mobile mobiel abonnement.
Reputatie 7
Badge +4
Ga ik regelen voor je. Deze voucher ontvang je via webcare.

Hoor graag het vervolg na het telefoontje met Guidion. En of je de voucher morgen gehad hebt.

Fijne avond voor nu.
Reputatie 7
Badge +4
De code is via persoonlijk bericht op dit forum verstuurd.
Reputatie 7
Goed nieuws: we hebben het probleem met de leveringen opgelost! Onze excuses als je even moet of hebt moeten wachten op een pakket. In dit topic vind je meer informatie!