-
-
is een Master Poster
-
14 reacties
ZOOOO vermoeiend.....pakket is er dus niet. Had er feitelijk al 18 mei moeten zijn.
Krijg net een melding dat het morgen komt.
Dat is alleen te laat...
Monteur komt tussen 12-14 uur, pakket komt om 17 uur.
Guidion neemt de telefoon niet op, T-Mobile is feitelijk ook onbereikbaar...
Dit is echt een hele slechte start met T-Mobile thuis....e-mails worden na ZES dagen beantwoord. Enige communicatie mogelijk is via dit prikbord....
Ik hoop dat Guidion ook 's avonds kan installeren en dat ik de afspraak kan verzetten.
Dit heeft me al zoveel tijd gekost......
EDIT:
19:46 Aha. Ik heb eindelijk iemand aan de lijn.
20:01 Huidige oplossing: morgen om 8:57 (ZELF) Guidion bellen om afspraak te verzetten...
Hopen dat dat gaat lukken..
Mobiel zit ik ook bij T-Mobile: geen enkele klachten, als een zonnetje...
Maar dit hele T-Moble thuis gebeuren is tot nu toe een drama
Als compensatie mag T-Mobile thuis wat mij betreft de eerste twee facturen op nul euro zetten....
icon
Beste antwoord door Brian 7 juni 2019, 13:22
@KlantMetVraag Excuses voor de vertraging, het klinkt als een dooddoener maar we zitten inderdaad echt alle zeilen bij en meer om de vertragingen zo snel mogelijk weg te werkrn. We verwachten en hopen vanaf volgende week weer op tijd te kunnen leveren! Wat het aansluiten betreft, officieel kan ik je dit niet aanraden maar je bent op tijd aangesloten vanaf de centrale dus als je een beetje handig bent dan kan ik je niet tegenhouden

Wees wel voorzichtig met de glasvezel kabel vanaf de FTU naar de Media Convertor!
@Doornekamp33 Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent. Dit mag je uiteraard kenbaar maken, feedback waarderen we alleen maar en als we het niet direct op kunnen lossen dan nemen.we het zeker mee voor later. Ik zou je wel met klem willen vragen om het netjes te houden en niet mede community leden die alleen maar proberen te helpen persoonlijk aan te gaan vallen. Dit is tegen de huisregels, het voegt niets toe en zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar om.
Omdat er een centraal topic is over de vertraagde leveringen gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel