Beantwoord

Zwaar teleurgesteld in jullie Tmobile!

  • 5 February 2018
  • 3 reacties
  • 309 Bekeken

Beste,

Vandaag heb ik voor de zoveelste keer contact gehad met jullie. Ik voeg hierbij een kopie toe van een mail die ik heb gestuurd vandaag.
Aangezien ik vorige keer bijna drie weken heb moeten wachten. Wil ik het hier ook kwijt.

Zoals jullie kunnen controleren heb ik tot op heden geen gebruik gemaakt van jullie internet. Dus geen gebruik van jullie dienst.
Er is mij telefonisch doorgegeven door Surayra dat ik kosten van 75 euro moet betalen ivm mijn opzegging. Zij heeft twee mail overleg gehad, maar ik zou niet kosteloos van mijn abonnement kunnen afzien. Vreemd, want wat jullie hebben beloofd is niet waargemaakt en daarnaast heb ik nog niets van jullie (behalve het aansluitpakket wat ik graag retourneer).
Het zal best dat wegens contractafspraken deze kosten doorbelast worden, maar ik heb begin januari (8-1-2018, denk ik) contact gehad over het aansluiten. Er zou iemand van KPN langskomen (werk nummer doorgegeven, maar uiteraard wordt er alleen anoniem naar mobiel gebeld!) die zou contact opnemen.
Daarna volgende plots een mail ivm het aansluitpunt, ineens kunnen jullie dit niet regelen.
Voordat ik mijn abonnement af heb gesloten heb ik drie maal gebeld om te vragen of iemand mij kan helpen bij mij aansluitpunt, aangezien ik er geen verstand van heb en bang ben dat het achter mijn behang zit. Ik snap dat ik zelf het punt vrij moet maken, maar heb jullie gevraagd of jullie wel kunnen aangeven waar het punt zit en of iemand langs kan komen. Na drie keer bevestiging heb ik het pakket aangevraagd. Als ik dit had geweten was ik nooit met jullie in zee gegaan.
Op de ontvangen e-mail heb ik gereageerd.
Eerder heb ik een reactie per mail gestuurd op 19-01-2018 (per mail is mij aangegeven dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het aansluitpunt) Dit is dus waar ik voor gebeld heb voordat ik met jullie in zee ben gegaan.
Nu ontvang ik pas afgelopen zaterdag 03-02-2018 een algemene reactie krijg met de vraag om te bellen.
Heel vreemd voor mij want ik heb jullie vorige week gebeld en een buitenlandse meneer aan de telefoon gehad (helaas geen naam genoteerd!) die beloofde dat ik kosteloos van mijn abonnement af kon zien. Natuurlijk heeft die niets genoteerd.
Vandaag 05-02-2018 ruim 40 minuten gebeld met jullie en te horen gekregen dat ik kosten (€75,-) moet betalen terwijl ik nogmaals (door jullie bevestigd en terug te zien) geen internet gebruik!! Waarom zou ik betalen voor iets wat ik niet gebruik??
Op geen enkele manier krijg ik een fatsoenlijk antwoord of reactie op mijn mail. En ik (als klant) mag betalen.
Ik moet nu betalen voor een hoop irritatie en totaal geen oplossing!!!
Klant is koning gaat bij jullie niet op, dat is duidelijk. Duidelijk nog nooit gehoord van NPS? En noteren kunnen de medewerkers van het contact center ook niet.
Fijn dat ik als klant de dupe ben van het feit dat jullie niets noteren en niet fatsoenlijk kunnen reageren.

Ik verwacht dat ik kosteloos van jullie af kan.
Nogmaals ik heb nog niets gebruikt van jullie. Waarom moet ik betalen voor niets??:@:@

Graag een reactie!

Susan
icon

Beste antwoord door Brian 8 February 2018, 10:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Hi Susan1988, wauw wat een verhaal! Ik heb het natuurlijk meteen uitgezocht en ik zie in de aantekeningen van mijn collega's terug dat jouw aansluiting, het zogenaamde ISRA-punt, weggewerkt is achter het behang. De netbeheerder is verantwoordelijk voor het ISRA-punt en als deze niet aanwezig is of defect is dan kan je de netbeheerder hiervoor inschakelen. In veel gevallen doen wij dit zelfs ook graag voor je om te zorgen dat we jou zo snel mogelijk aan kunnen sluiten!

Maar wanneer je ISRA-punt weg is gewerkt in bijvoorbeeld de muur dan is dit onderdeel van de woning en hiervoor ben je zelf verantwoordelijk. Ook als dit gedaan is door een vorige bewoner zoals in jouw geval. Hoe vervelend ook, de netbeheerder kan niet aan de slag in jouw woning met muren of behang, dit zal je echt zelf moeten doen of je kan hiervoor eventueel een aannemer inschakelen. Zodra het ISRA-punt beschikbaar is sluiten wij je natuurlijk direct met alle liefde aan!

Dit is ook de reden dat je niet kosteloos op kan zeggen, wij hebben namelijk al wel kosten gemaakt en het is niet dat wij niet aan willen sluiten maar we kúnnen niet aansluiten op dit moment. Als jij op wil zeggen omdat je ISRA-punt niet vrij is gemaakt dan kan dit natuurlijk maar wij brengen hiervoor dan wel opzegkosten in rekening.

Laat mij zeker even weten of je inderdaad op wil zeggen of nog beter, wanneer het ISRA-punt toegankelijk is, dan ga ik direct voor je aan de slag!

Kan iemand mij welicht antwoord geven op het volgende dilemma ?

Al reeds jaren vaste klant bij T-Mobile .
Met zowel 2 mobiele abonnementen als ook T-mobile thuis voor internet en tv.
Kosten voor het T-Mobile NL  thuis abonnement €61,10 maar naar aftrek kortingen door 2 mobiele abonnementen en jaren vaste klant €35,62.

Ik bel om onze verhuizing door tegeven, naar MAAR 45 minutjes in de wacht en 2 albums vol tralala deuntje tehebben afgeluisterd (wel ja een mens heeft toch niks beters tedoen🥴) .

T :Met de klantenservice waarmee kan ik u van dienst zijn.
Ik: Hallo ik wil graag mijn verhuizing doorgeven.
T:Ach wat leuk meneer gaat verhuizen en wij mogen meeverhuizen.
Ik: 🙄Ehhh nee jij nie maar het internet en tv.
T: Dus meneer wilt een nieuw contract afsluiten? 
Ik: Nee, ik wil mijn adreswijzigen en graag alles zo houden zoals ik het al jaren heb! 
T:Dat gaat niet meneer u moet dan een nieuw contract afsluiten.
Ik:Waarom dat? Ik hoef toch ook niet een nieuw energiecontract of mobielcontract aftesluiten bij een adreswijziging?
T: Ja meneer bij tv/internet wel 😁.
Ik:🤨
T: Maar meneer ik kan u verzekeren alles blijft hetzelfde zoals u van ons gewend bent 😏.
Voor hetzelfde pakket als wat u nu ontvangt mag ik u zelfs korting geven, is dat nu niet leuk meneer Pruijmboom? 
Ik:Korting ja daar hou ik wel van 😁🤑.
T : 3 Hele maandjes €15 korting en dan betaald u maar €41,25 per maand. 
Ik: Dat betekent zelfs met korting betaal ik al €5,63 meer als nu?
T: Ja dat klopt meneer en naar 3 maanden wordt het dan €56,25.
Ik: PARDON dus omdat wij verhuizen moeten we voor exact hetzelfde abonnement €21 per maand meer betalen?
T:Ja meneer ik had toch gezegd er veranderd niet zoveel 🤥, en ik stuur ook nog even monteur bij u langs.
Ik: En waarom dat, ik heb alles in huis ik kan het prima zelf installeren?
T:Nee dat doen wij graag voor u.
Ik:Oke
T: Voor maar €35 😊
Ik:😳
T: En stuurt u ons wel de oude modem retour, want meneer u krijgt gratis een nieuwe van T-mobile🥳.
Ik:Maar ik hoef geen nieuwe deze doet het nog prima 🤔.
T: Ja maar toch moet u die terugsturen...wij verspillen graag, jaja wij denken ook aan het milieu 🤣🤣🤣.
Hopelijk heb ik u naar tevredenheid geholpen, en veel plezier in u nieuwe woning!!!

Hartelijk dank, T-mobile en dan durven ze tezeggen wij waarderen u als vaste klant...  🤬🤬🤬

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Pruijmboom ,

 

Ik begrijp uw frustratie, maar zou u het in één topic willen houden.  U heeft al verschillende reacties in het volgende topic: Teleurgesteld!!! .Dit is ook volgens de gebruiksvoorwaarden van de Community en het blijft voor de medewerkers overzichtelijker om sneller een antwoord te kunnen geven.

 

[Moderator edit: Aangezien er al een topic is en het oorspronkelijke bericht bijna 3 jaar oud is gaat dit topic op slot.]