Beantwoord

Zyxel T50 + Huawai Echolife rode wereldbol - geen internet

  • 5 March 2021
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

Er is twee dagen geleden een monteur bij mij gekomen om pakket van 't mobiele te installeren. Heb hij dat gedaan maar de internet doet nog steeds niet alles brandt met rode .Hij heeft tegen mij gezegd. Ik ga straks KPN Bellen om die stroom te laten gaan. Ik heb 4 keer gebeld niks gedaan voor mij. En gister  kreeg ik email dat een monteur zal 14 maart komen. Ik zal tot 14 maart zonder wifi blijven dat kan echt niet . Iemand een tip alstublieft 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 March 2021, 15:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ibrahimox27, van harte welkom op de Community en bij Thuis!

De reden dat jouw verbinding nog niet werkt, is omdat Guidion pas op 16 maart komt installeren. De lijn is nog niet vrijgegeven en daardoor brandt het wereldbolletje nog rood. Sorry voor de verwarring en dat het nog niet gereed is voor oplevering. Tot die tijd betaal je uiteraard nog niets voor jouw abonnement. Hopelijk heb ik hiermee jouw vragen beantwoord. Heb je nog meer vragen? Geen probleem, stel ze gerust en dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op! 

Heel veel plezier met jouw abonnement straks en vergeet niet om een My T-Mobile Thuis account aan te maken: My T-Mobile Thuis. Daarmee kun je bijna alles inzien en zelf regelen, handig toch?!

Maar eigenlijk de monteur heeft gezegd dat in 02.03.2021 moet vrijgegeven. Dat heeft hij gezegd.

En nu krijg een nieuwe afspraak met monteur die komt 16.03.21 om die internet vrijgegeven hoe kan dat new iedereen zegt anders als ik dat wist 

Zou ik  sorry die abonnement opzeggen. Want alles is niet duidelijk die zegt en die zegt anders 

En principe  mijn abonnement begint 02.03.21 dat alles in mijn email dat heeft de monteur gedaan 

 

Reageer