Beantwoord

zyxel vmg8825-t50 handleiding

  • 10 September 2019
  • 13 reacties
  • 48239 Bekeken

Zoals het onderwerp al zegt, ik zoek een uitgebreide versie van een gebruiksaanwijzing van de modem.
icon

Beste antwoord door Brian 30 September 2019, 15:03

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Hi @Timothy85, ik ben laatste wat onderzoek uit gegaan en hier vind je een uitgebreide handleiding van de Zyyxel 🙂
Hallo @Brian bedankt voor je moeite, echter werkt die link niet helaas.
Reputatie 4
Hey @Timothy85, da's gek! Hij werkt bij mij inderdaad ook niet. Als het goed is moet 'ie het zo wel doen: https://www.zyxel.com/nl/nl/support/download_library/product/vmg8623_t50a_22.shtml?c=nl&l=nl&pid=20171226200007&tab=User_s_Guide&pname=VMG8623-T50A&mtname=User%27s%20Guide. Dan maar even de gehele link, haha. Laat het vooral weten als het nog niet lukt! 😄
@MelisaTMT , ook deze werkt niet....
Reputatie 3
https://www.gebruikershandleiding.com/includes/handleiding.asp?id=862803&c=155200,151509773&t=28-9-2019%2011:40:13
Reputatie 3
pagina 31
Reputatie 3
pagina 18,19,31,42,43,50,53,54,409.
Reputatie 7

@Timothy85

Hier is de link: handleiding Zyxel. Ook heb ik de handleiding in deze post maar even ge-upload 😉
 

Moderator edit: Heb je problemen met je verbinding, kijk dan in dit topic om de verbinding te herstellen:

 

Reputatie 3

Jammer dat er niet meer ingesteld kan worden en dat er een aantal opties verborgen zijn. Aan ¾ van de handleiding heb je niks.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @G_r_u_m_p_i_e, graag loop ik samen met je na welke opties verborgen zijn! Waar refereer je precies aan? Als ik je met een instelling kan helpen, dan wil ik dat met alle liefde doen. Geef een seintje, dan schiet ik je te hulp.

Voor nu: fijne zondag en een prachtige Moederdag toegewenst! 😉

Reputatie 3

1 van de opties zou zijn dat je meer dat het standaard netwerk en gast netwerk aan zou kunnen maken, maar als ik al die stappen doorloop kan ik alleen maar de huidige netwerken veranderen. Er wordt ook niet gesproken over dat ik de WiFi signalen dan zou moeten splitsen en dat is ook geen optie voor mij.

Reputatie 7

Hi @G_r_u_m_p_i_e, het klopt dat niet alle instellingen beschikbaar zijn, we bieden geen admin toegang op ons modem. Maar geen zorgen, als je met custom settings wil werken dan kan je eventueel een eigen modem aansluiten zodat je alles aan kan passen! :slight_smile:  

Reputatie 3

We kijken wat de tijd gaat brengen. Tot nu toe werkt ie beter dat de connectbox van ziggo. Dus ben voor nu nog wel even tevreden.

Reageer