-
-
Doet lekker mee
-
1 reactie
Beste,
Graag was ik benieuwd omtrent de beschikbaarheid van 1000 MB/s in Arnhem (Schuytgraaf). Heb namelijk momenteel 500 MB/s van XS4ALL (Glasvezel), maar zou graag overstappen naar T-Mobile. Jullie bieden echter alleen 100 MB/s aan.
icon
Beste antwoord door Lisa 7 april 2021, 15:40
Hi @Armeennn, super leuk om te lezen dat jij graag naar ons wilt overstappen! Top om te zien hoe jij ook al verder op weg bent geholpen door de rest. Ik wil met alle liefde ook aan mijn kant een dubbelcheck doen met jouw postcode en huisnummer, om te zien of ik eventueel al wat extra informatie voor jou kan achterhalen. Dit kan door mij een privébericht te sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin jouw postcode en huisnummer. Maar weet dat wanneer 1000 Mbps (nog) niet mogelijk is, dat de planning hiervan voor ons ook nog niet inzichtelijk is. Als dit bekend was, dan had ik het direct met je gedeeld. Ook als er al Glasvezel is aangelegd, dan kan het soms nog maanden duren voordat onze apparatuur in de wijkcentrale is geplaatst. Dit komt omdat KPN Netwerk NL de eigenaar is van de bekabeling, waardoor je eerst bij hen een abonnement kunt afsluiten en vervolgens pas de andere providers hun apparatuur in de wijkcentrale kunnen plaatsen. Hoe lang dit duurt, is dus jammer genoeg nog niet bekend. Weet jij zo voldoende? Laat het vooral weten als ik jou nog ergens anders mee kan helpen! 
Bekijk origineel