Beantwoord

Aansluiting werkt niet

  • 11 November 2018
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 2
Ik zie op mijn My t mobile thuis dat mijn aansluiting op aktief is gezet per 2 november. Maar dezelfde dag heb ik gebeld dat ik geen apparatuur heb ontvangen en de monteur dus niet hoefde te komen.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Geen harddicsrecorders, modem enz.
Dan hoef ik toch niet te betalen als ik er geen gebruik van kan maken??
icon

Beste antwoord door Sterre 14 November 2018, 10:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi sloggie57,

Ik breng je graag zo snel mogelijk werkend internet! Graag kijk ik mee in jouw abonnement hiervoor. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik precies zien wat er aan de hand is en wat ik voor je kan doen.
Reputatie 2
ik ben al vanaf 13 september bezig dus bijna twee maanden bezig om alles voor elkaar te krijgen. Zonder overdrijven al uren aan de lijn gehangen... telkens wordt beloofd dat het voor elkaar komt... maar niks hoor... ik wordt er strontziek van!!

Ik heb ze nu maar een mail gestuurd.. zie hieronder... iemand nog andere suggesties om tot die botte hersens van de T Mobile klantenservice door te dringen??

L.s.,

Naar aanleiding van de vele telefoongesprekken en de moeite die ik heb gedaan om de aansluiting van t-mobile thuis te realiseren en daar dit nog steeds niet gebeurd is stel ik U nu officieel in gebreke.

Om aan de wettelijk voorgeschreven eis U de gelegenheid te geven de aansluiting binnen een redelijke termijn alsnog te realiseren geef ik u 2 weken de tijd vanaf vandaag om de aansluiting c.q. de benodigde apparatuur voor deze aansluiting te leveren danwel alsnog de aansluiting te realiseren.

Mocht de aansluiting binnen 2 weken niet gerealiseerd zijn dan zal ik genoodzaakt zijn het contract vanwege wanprestatie te ontbinden.

Hoogachtend,

Sloggie ( naam veranderd i.v.m. privacy)

Reageer