Beantwoord

Al 2,5 week geen internet

  • 15 February 2021
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Beste T-Mobile,

Mijn concrete vraag aan jullie is: kunnen jullie er voor zorgen dat ons internet het weer doet? We zitten al 2,5 week zonder. Hieronder vinden jullie wat context:

  • Op 29 januari klantenservice gesproken. Ticket #1 aangemaakt. Ons is beloofd dat binnen 48 uur de technische dienst contact met ons op zal nemen. Ook in het weekend. 
  • Op 30 januari nogmaals klantenservice gesproken om navraag te doen. De medewerker gaf aan dat er geen internet uit de muur kwam. Dat kon hij aflezen namelijk. 
  • Op 1 februari in de middag klantservice gesproken, aangezien er niet binnen 48 uur contact met ons was opgenomen. Mij werd verteld dat de technische dienst niet in het weekend werkt, vandaar dat er nog geen contact is opgenomen. Tegenstrijdige informatie, maar dat kan gebeuren
  • Op 2 februari, klantenservice weer gesproken. Uw collega begreep niet waarom er nog geen contact met ons was opgenomen en gaf aan dat er uiterlijk vrijdag contact opgenomen zou worden. 
  • Op 3 februari ontving ik een verzoek om een afspraak in te plannen met Gideon. Het eerste volgende moment bleek 9 februari te zijn. 
  • Op 9 februari komt de monteur van Gideon. Helaas kon hij niks voor ons betekenen: er komt namelijk geen internet uit de muur en het ligt dus niet aan de Modem. Ik was hier enigzins verrast over. Ik wist dit namelijk op 30 januari. Monteur maakt ticket# 2 aan bij KPN. Het kon 3-5 werkdagen duren voordat ze contact met ons opnemen. 
  • Op 11 februari neem ik voor de zekerheid contact op met de klantenservice om er achteraan te bellen. De medewerker gaf aan dat het ticket gesloten is want we hebben weer internet. Naast het feit dat hierover niks naar ons gecommuniceerd te was, bleek dit helaas ook niet het geval te zijn. Ons internet blijkt gekruist te zijn. Opnieuw een ticket (#3) aangemaakt: het kan 5-7 werkdagen duren voor KPN contact met ons opneemt. We staan dus alweer achter aan de rij. 
  • Ter compensatie krijgen we 2 simkaarten met onbeperkt internet. Deze zijn nog niet aangekomen. 

In het kort: gevalletje Murphy's Law, maar ik zit écht met mijn handen in het haar en werk nu al 2,5 week bij vrienden/vriendinnen.  Ik hoor graag van jullie hoe we dit kunnen oplossen, want mijn geduld is nu echt op. 

Groet,

Hanne 

 

icon

Beste antwoord door Boris 19 February 2021, 13:47

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Hanne, wat vervelend! Ik wil geen party-pooper zijn maar de onbeperkt internet is “slechts” 5.000 MB wat helaas bij mij niet voldoende is voor een volledige werkdag op de hotspot.

Reputatie 7

Hoi @HanneB. ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel en je ervaring. Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken. Dit had veel eerder opgelost kunnen worden. Ik ben meteen het dossier gaan bekijken en zie dat vandaag het onderzoek is gesloten. Vanaf onze kant zien we dat je weer helemaal online bent! Merk jij ook aan jouw kant verbetering? Ik hoor het graag van je!

Natuurlijk hoef je over de periode dat jij geen verbinding hebt gehad, geen abonnementskosten te betalen. Mocht ik een zogenoemde thumbs-up van jou krijgen wat betreft de verbinding, dan maak ik dit graag voor je in orde. 

Reageer