Beantwoord

Al 5 dagen geen vast internet en tv

  • 9 June 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Inmiddels heb ik al 5 dagen (sinds vrijdag 4 juni) geen vast internet en tv meer thuis. En het lukt maar niet om de ‘technische dienst’ zover te krijgen om te gaan kijken wat het probleem is. Je loopt als trouwe klant tegen de callcenter-muur op en T-Mobile laat je gewoon lekker stikken. 

 

Schijnbaar heb ik ineens geen verbinding meer met de wijkcentrale, het gaat om glasvezel dat bijna 1,5 jaar gewoon heeft gefunctioneerd. Op de mediaconverter brandt één lampje niet, daar blijkt dat dan uit. Sinds 4 juni ben ik bezig om T-Mobile zo ver te krijgen om het probleem op te lossen. Elke keer is de boodschap dat het ‘vandaag echt wordt opgepakt en u krijgt een reactie'. Na ettelijke telefoontjes heb ik nog steeds geen bericht of oplossing. 

 

Ondertussen is thuiswerken onmogelijk (want de mobiele verbinding van mijn T-Mobile abonnement is veel te traag om fatsoenlijk thuis te kunnen werken) en is een oplossing nog niet in zicht. Lekker T-Mobile, hoe jullie met trouwe klanten (circa 13 jaar klant) om gaan! 

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 11 June 2021, 11:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @JeroenMat, ik zie dat de verbinding gisteren hersteld is, super! Wat betreft je bericht, in een ideale wereld zouden we direct a la minute een monteur op tijd sturen maar dan zouden de abonnementskosten onbetaalbaar worden. Ik begrijp uiteraard volkomen dat je zo snel mogelijk geholpen wil worden maar er is een bepaalde doorlooptijd waar we niet aan ontkomen. Voor de duidelijkheid, dat betekent uiteraard niet dat we niets doen maar er gaat inderdaad wat tijd overheen voordat we je weer online hebben (dit is bij andere providers overigens niet anders :wink:). Bedankt voor je geduld!

Reageer