Beantwoord

Al 5 dagen internet storing (LoS lampje knippert rood), onvoldoende aktie vanuit Tmobile

  • 4 May 2021
  • 5 reacties
  • 539 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Geen internet sinds vrijdag 11:00 (30 april) . Klantenservice op vrijdag gebeld en uitgelegd dat dit probleem hoogstwaarschijnlijk buiten ligt, resetten kastjes etc heeft niet geholpen, 

 

Kabels heb ik niet aangeraakt, geheel was nog geen maand geleden geinstalleerd door Guideon nadat we gedwongen over moesten van DSL naar glas. 

 

Op zaterdag pas een email gehad voor afspraak met Guideon (waarom niet direct op vrijdag?).

Die is maandag 3 mei langs geweest (eerstvolgende mogelijkheid) , en vrij snel weer vertrokken, kon het probleem niet oplossen. 

 

Probleem zou ge-escaleerd worden naar KPN.

Huidige status, dag later op dinsdagmiddag heeft KPN nog geen werkorder gehad van T-mobile (waarom niet direct maandag?). 

 

Ik mis het urgentiegevoel bij Tmobile volledig. Ik zit inmiddels al 5 dagen zonder internet, terwijl thuiswerken de norm is. Als zoethoudertje mag ik ‘gratis’ hotspotten, maar het bereik in mijn woning met 4G is zo slecht dat hotspot vrijwel onbruikbaar is. Videobellen/teams/webex is onmogelijk op deze manier. 

 

Graag aktie vanuit T-mobile!

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 5 May 2021, 15:15

Bekijk origineel

5 reacties

Hi, Is er een moderator die mij hier bij kan ondersteunen?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @R_M_  Ik ga het doorgeven in de hoop dat er iemand is die je kan helpen. 
Geen garantie maar doe mijn best.

Groetjes.

Reputatie 7

Hi @R_M_ Ik geef je graag een update! De netwerkmonteur neemt contact met je op om de binnenkomende verbinding te herstellen. Inmiddels heb je hier ook al een e-mail over ontvangen, ze bellen vaak met een anoniem nummer dus houd je telefoon in de gaten, dan gaan we zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!

Update: KPN monteur is vandaag geweest. Conclusie, kapotte kabel in de KPN centrale, hebben ze daar zojuist  vervangen (20 sec werk) en internet werkte weer. Al met al 7 dagen zonder internet gezeten.

 

@Mods bedankt voor het opvolgen. 

Reputatie 7

Hi @R_M_ Goed om te horen dat het gelukt is. Ik heb zojuist de abonnementskosten vergoed voor de periode dat je hier geen gebruik van hebt kunnen maken. Excuses voor het ongemak en fijn dat je weer online bent!

Reageer