Beantwoord

Al maanden geen stabiele service T-Mobile Thuis

  • 7 June 2020
  • 7 reacties
  • 237 Bekeken

Beste T-mobile Thuis,

 

Al vanaf Maart 2020 ontvang ik geen stabiel internet of TV meer. De klantenservice noemt het “wegvallende en instabiele diensten”. Na vele telefoontjes met de klantenservice en een afspraak met Gideon is geconstateert dat het probleem opgelost moet worden vanuit KPN. Deze ticket staat inmiddels ook al zeker 2 maanden open. En het resultaat: nog steeds geen stabiele diensten.

Ik wil graag van jullie horen wanneer het eindelijk eens wordt gemaakt. Geen vriendelijke woorden en lege beloftes, die heb ik teveel gehad. Graag alleen een datum.

Daarbij loopt mijn abonnement deze maand af. Ik verwacht dat de kosten vanaf maart 2020 worden geretourneerd aangezien ik heb betaald voor diensten die niet zijn geleverd.

Normaal gesproken zou ik weer contact opnemen met de klantenservice ipv topic aanmaken op het forum, maar de telefonische klantenservice is vandaag gesloten en morgen vertrek ik voor een paar maanden naar het buitenland. Er komt dan iemand op mijn huis passen en ook zij wil even graag werkend internet.

Zoals hierboven genoemd, graag alleen een datum en bevestiging dat ik mijn geld terug krijg.

 

Groeten,

Phillipa

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 11 June 2020, 16:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @pelliott, welkom op de Community en bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zal er geen onnodige woorden aan vuil maken - ik kan me immers goed voorstellen dat je dit het liefst opgelost ziet. Eerder zijn we voor je aan de slag gegaan, en hebben we netwerkbeheerder KPN NetwerkNL moeten aansturen. De oorzaak van het probleem ligt in hun domein. Op 18 mei hebben we je moeten laten weten dat KPN NetwerkNL hun werkwijze vanwege COVID-19 heeft aangepast. Voor een wegvallende verbinding rijden zij de routes niet. Omdat ik je frustratie begrijp, ben ik vanochtend om de tafel gaan zitten met onze backoffice. Per mijn verzoek hebben zij KPN geïnformeerd over jouw situatie, en hopen we dat er een uitzondering gemaakt kan worden. Ik kan je nog niks beloven, maar doe mijn uiterste best voor je. Ik hou het in de loop van vandaag in de gaten. Weet ik meer, dan hoor je van mij Phillipa!

P.S. Een wegvallende verbinding kunnen wij niet in z'n geheel vergoeden. Dit komt omdat er wel internet aanwezig is op jouw adres. Natuurlijk kijken we achteraf áltijd naar een passende vergoeding. Zodra het probleem verholpen is, kijken we daar samen naar!

Beste Cheyenne,

Bedankt voor je reactie. Je bent de eerste die in ieder geval uitlegt waarom KPN er helemaal niks mee doet. Ik hoop dat ze het deze week gewoon repareren.

Zeker tijdens de coronatijd zijn mensen afhankelijk van internet om vanuit huis te kunnen werken. Als KPN hun netwerk niet repareert, moeten andere mensen onnodige risico's nemen door op een plek te werken waar wel internet is (in mijn geval op kantoor of bij familie thuis).

Dus ik begrijp de beredenering niet achter de aanpassing van hun werkwijze. Maar goed, dat is een vraag voor KPN, niet voor T-Mobile.

Vriendelijke groeten,

Phillipa

Reputatie 7
Badge +5

Hallo @pelliott, daar ben ik weer! Gelukkig mag ik goed nieuws delen: KPN NetwerkNL heeft de urgentie opgepakt en is vanmiddag gestart met het onderzoek. Er is verder nog niks bekend en de terugkoppeling kan nog enkele dagen op zich laten wachten, maar de start is er. Ik hou het gewoon voor je in de gaten, dus zodra ik meer weet laat ik jou dat weten. Bedankt voor je geduld! :blush:

Dat is goed nieuws! Hartelijk dank voor je terugkoppeling. 

 

Vriendelijke groeten,

Phillipa

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb nog beter nieuws @pelliott! Je kan inmiddels een afspraak maken met KPN NetwerkNL. Zou je mij een privébericht willen sturen? Dan deel ik de link waarmee je een afspraak kunt maken. Tot snel!

Beste Cheyenne,

Ik heb via sms een link ontvangen en een afspraak gemaakt met de monteur van KPN. Hartstikke bedankt voor je hulp!!

 

Met vriendelijke groeten, 

Phillipa

Reputatie 7
Badge +5

Kijk eens aan! Daar ben ik super blij mee @pelliott. Succes! Voor nu wens ik je nog een hele mooie dag toe. :wave_tone2:

Reageer