Alias omzetten in extra emailaccount is uit de hand gelopen

  • 2 October 2019
  • 0 reacties
  • 277 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 51 reacties
Ik wilde een extra emailaccount aanmaken en daarvoor een naam (gesteld: X ) gebruiken die ik al als alias voor een andere extra emailaccount (gesteld: Y) gebruikte. Ik wilde X zeg maar "verzelfstandigen".

Reden: op webmail kun je wel ontvangen maar niet versturen via aliassen, verzending is altijd via "op naam van" de extra emailaccount Y. Ik wil op webmail ook kunnen versturen naam van X.

Dat aanmaken van die extra emailaccount leverde een fout melding op (naam X is al in gebruik). Toen heb ik de alias X uit die andere extra emailaccount Y verwijderd en het nog een keer geprobeerd. Kreeg toen dezelfde foutmelding.

Vervolgens geprobeerd X terug te zetten als alias bij die andere extra emailaccount Y. Weer diezelfde foutmelding.

Kortom: X is nergens meer aan te maken. Via X komen veel belangrijke berichten binnen, die ik dus niet meer ontvang en ben nu dus erg gedupeerd.

Klantenservice gebeld, maar die weten ook geen oplossing.

In https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/verwijderen-e-mailaccount-306169 lijkt toch te worden verwezen naar de klantenservice.

Gewenste oplossing: X alsnog als extra emailaccount (en als dat niet mogelijk blijkt: X terug als alias van Y)

Wie helpt mij? Het liefst met spoed.

Alvast bedankt

This topic has been closed for comments