Beantwoord

Alleen T-mobile thuis geen 1Gbit/s glasvezel.

  • 23 February 2021
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Ben verhuisd. Nieuwe adres heeft glasvezel.

Alle aanbieders bieden 1Gbit/s glasvezel op mijn adres behalve T-mobile thuis.

Weken geleden gebeld, er zou 12 februari wel 1Gb mogelijk zijn.

Via de postcode checker nog geen 1Gb mogelijk op 23 februari.

Nu weer gebeld: het is niet bekend of er 1Gb komt.

Krijg ik te horen dat ik zelf met KPN moet gaan bellen om te vragen of T-mobile 1Gb kan gaan aanbieden….

Dat is toch de wereld op zijn kop???? Wie wil en nu aan wie iets verkopen?

 

Ik wilde een klacht indienen over dit en zou doorverbonden worden door een medewerker, na minuten wachten wordt de verbinding verbroken zonder bericht. 

 

Hebben anderen ook dergelijke ervaringen met glasvezel providers?

 

Ik had graag T-mobile meegenomen in de vergelijking maar het houdt hier op verwacht ik.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 February 2021, 09:12

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Waggas,

Dank voor je snelle reactie!

Voor mij nieuwe informatie die ik graag direct van T-mobile had gehad, had mij weken wachten op T-mobile mogelijkheden gescheeld.

Ik woon in het zogenaamde “buitengebied”, m.a.w. lang eind graven voor een aannemer om een eigen T-mobile vezel te leggen. Dat gaat hem niet worden dus…

Helder jouw reactie en voor mij duidelijk dat ik T-mobile van mijn opties kan wegstrepen. Nu begrijp ik ook waar het verschil zit.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Achterlopende-provider 

T-Mobile levert als prijsvechter maximaal 100 Mbit over het KPN netwerk en 1000 Mbit over het eigen T-Mobile netwerk.

Er kan volgens mij wel gekeken worden of ODF (eigen glasvezel netwerk) mogelijk is in jouw woonplaats, dus het plaatsen van eigen apparatuur in de wijkcentrale maar dan is de vraag nog of dat wel gaat gebeuren en wanneer.

Reageer