Beantwoord

Bridge modus Vigor modem

  • 9 November 2018
  • 3 reacties
  • 511 Bekeken

Ik ben mij aan het oriënteren om over te stappen van een andere (internet) provider naar T-Mobile. Een eis waar mijn nieuwe provider aan moet voldoen is het in bridge modus kunnen schakelen van gebruikte router/modem of middels convertor afleveren van Ethernet. De achterliggende infrastructuur is geschikt voor en maakt gebruik van VLAN's. Een van de redenen is het feit dat ik een aantal site 2 site verbindingen heb die alleen maar gaan werken als mijn router daadwerkelijk direct aan het internet hangt.

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Brian 12 November 2018, 14:52

Bekijk origineel

3 reacties

Aangezien ik de post wel kan editten maar niet kan opslaan maar even een reactie op mijn eigen post:

de vraag is natuurlijk of dit bij T-Mobile mogelijk is.....
Reputatie 7
je kan je eigen router aan de media convertor hangen. vlan 300 is jet internet. helaas gaat de vaste telefoon dan niet meer werken.
Reputatie 7
Hi Hannibal035, als aanvulling op de reactie van Hidden, bridge mode is standaard niet mogelijk op ons modem. Bij glasvezel sluiten we sinds oktober ons modem aan in combinatie met een media convertor. Je kan eventueel ook je eigen modem gebruiken, Hidden heeft hier een mooi topic over geschreven! 🙂

Reageer