-
-
is aangemoedigd
-
0 reacties
Hallo,
Het lijkt er op dat ik exact hetzelfde deadlock probleem heb zoals vele anderen:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/lan-werkt-niet-wifi-wel-308004
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1812449
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/router-geeft-geen-internet-meer-door-lan-wifi-werkt-nog-wel-292051
Symptomen: TV en WLAN werkt wel, maar LAN niet. Alle switches en apparaten zijn er al uitgehaald en toch krijg ik het regelmatig. Nu hoef ik op dit moment niet zozeer een nieuwe modem, maar ik wil wel graag weten hoe ik dit kan oplossen als het voor komt. PC en router resetten werkt af en toe na een resetcombinatie van zo’n 4 ~ 5 keer.
icon
Beste antwoord door Brian 3 juni 2020, 16:08
Hi @Boudemaniak, een reset lost het inderdaad tijdelijk op maar een structurele oplossing voor het modem is er niet. Bij enkele Drayteks speelt dit specifieke issue en het enige wat we dan eigenlijk kunnen doen is de modem omwisselen. Mocht je hier gebruik van willen maken stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan wissel ik de modem graag voor je om!
Bekijk origineel