Beantwoord

Deadlock in Draytek Vigor2132F

  • 2 juni 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Hallo,

Het lijkt er op dat ik exact hetzelfde deadlock probleem heb zoals vele anderen:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/lan-werkt-niet-wifi-wel-308004

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1812449

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/router-geeft-geen-internet-meer-door-lan-wifi-werkt-nog-wel-292051

Symptomen: TV en WLAN werkt wel, maar LAN niet. Alle switches en apparaten zijn er al uitgehaald en toch krijg ik het regelmatig. Nu hoef ik op dit moment niet zozeer een nieuwe modem, maar ik wil wel graag weten hoe ik dit kan oplossen als het voor komt. PC en router resetten werkt af en toe na een resetcombinatie van zo’n 4 ~ 5 keer.

icon

Beste antwoord door Brian 3 juni 2020, 16:08

Hi @Boudemaniak, een reset lost het inderdaad tijdelijk op maar een structurele oplossing voor het modem is er niet. Bij enkele Drayteks speelt dit specifieke issue en het enige wat we dan eigenlijk kunnen doen is de modem omwisselen. Mocht je hier gebruik van willen maken stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan wissel ik de modem graag voor je om!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Boudemaniak, een reset lost het inderdaad tijdelijk op maar een structurele oplossing voor het modem is er niet. Bij enkele Drayteks speelt dit specifieke issue en het enige wat we dan eigenlijk kunnen doen is de modem omwisselen. Mocht je hier gebruik van willen maken stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan wissel ik de modem graag voor je om!

Reageer