Beantwoord

Den Haag 2564 internet problemen

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Goedenavond,

 

Zoals velen in Segbroek Den Haag hebben ook wij geen internet meer. Bij ons leek het zich als volgt te manifesteren:

 

- Internet heeft het de hele dag gedaan tot zeker 20:00

- Televisie deed het echter niet toen wij hem rond 20:30 aanzetten

- Modem gereset, wat wel resulteerde in televisieontvangst (zij het beeld, maar geen overige features als T-Mobile menu of gids inclusief terugkijk opties), maar geen internet meer (lampje brand nu rood op de modem, waar die voor de reset gewoon groen was)

- Meerdere keren modem resetten met langere tijd de stekker uit het stopcontact halen resulteert in het zelfde.

 

Klantenservice telefonisch gesproken en die weten van de Segbroek storing, maar weten helemaal niets over status en verwachtingen.

 

Kan iemand ons meer vertellen over het probleem, wat de status van de werkzaamheden zijn, en wat het verwachte tijdstip zal zijn dat dit verholpen is? (Ik ben ook op de hoogte van het "update topic" over het Segbroek probleem, maar laatste update lijkt van 14:30 te zijn.. graag dus even een nieuwe update)

Bij voorbaat dank

 

icon

Beste antwoord door Brian 13 October 2020, 09:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Goedenavond,

 

Zoals velen in Segbroek Den Haag hebben ook wij geen internet meer. Bij ons leek het zich als volgt te manifesteren:

 

- Internet heeft het de hele dag gedaan tot zeker 20:00

- Televisie deed het echter niet toen wij hem rond 20:30 aanzetten

- Modem gereset, wat wel resulteerde in televisieontvangst (zij het beeld, maar geen overige features als T-Mobile menu of gids inclusief terugkijk opties), maar geen internet meer (lampje brand nu rood op de modem, waar die voor de reset gewoon groen was)

- Meerdere keren modem resetten met langere tijd de stekker uit het stopcontact halen resulteert in het zelfde.

 

Klantenservice telefonisch gesproken en die weten van de Segbroek storing, maar weten helemaal niets over status en verwachtingen.

 

Kan iemand ons meer vertellen over het probleem, wat de status van de werkzaamheden zijn, en wat het verwachte tijdstip zal zijn dat dit verholpen is? (Ik ben ook op de hoogte van het "update topic" over het Segbroek probleem, maar laatste update lijkt van 14:30 te zijn.. graag dus even een nieuwe update)

Bij voorbaat dank

 

Hier hetzelfde probleem, ik sta al een klein half uur aan de lijn (gisteren ook maar opgegeven) te wachten tot er iemand op neemt, maar ik krijg steeds hetzelfde te horen. Ik hoop ook op een snelle oplossing, want hier ook twee die thuis werken. 

Bij ons ook nog steeds, zit al meer dan 24 uur zonder internet

Reputatie 7

Hi all, op dit moment zijn er problemen op twee plekken in Den Haag waaronder Segbroek. Via de storingspagina houden we jullie graag op de hoogte van de actuele status. We werken er hard aan om iedereen zo snel mogelijk weer online te krijgen, excuses voor het ongemak!