Beantwoord

Draadloze internetverbinding thuis werkt (nog) niet

  • 6 November 2019
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Hoi!

Onlangs internet bij T-Mobile besteld. T-Mobile Thuis is geïnstalleerd, de modem is aangesloten maar we hebben nog geen draadloze verbinding thuis (het lampje van het wereldbolletje brandt niet).

We hebben een Zyxel T-50 modem, verbinding via de kabel werkt ook niet. Met de modem lijkt niks mis te zijn, het is alsof het internet nog niet is aangeleverd hoewel de leverdatum al geweest is.

Help??? Moet ik nog iets instellen of doorgeven? Moet er nog iets anders gebeuren?

icon

Beste antwoord door Gioia van Odido 15 November 2019, 11:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @SoofenMau 

Je hebt nu 2 topics met dezelfde vraag, dit is niet nodig je zult geholpen worden maar wij als klanten kunnen je enkel tips advies en uitleg geven.

Gaat het om DSL of glasvezel?

In de vorige topic gaf je ook aan dat de bekabelde verbinding ook niet werkt dus je ontvangt geen signaal?

Is de verbinding wel al actief in je T-Mobile thuis account?

Zoja loop dan je aansluiting eens na.

Even resetten van het apparatuur misschien?

Het gaat om DSL, het lijkt erop dat ik geen signaal ontvangt. 

Kun je misschien vertellen hoe ik check of mijn verbinding actief is in T-Mobile Thuis? Ik heb me drie keer een slag in de rondte gezocht maar ik kan het nergens vinden.

Reset heb ik geprobeerd.

Reputatie 4
Badge

Hoi @SoofenMau,

 

Ik heb zojuist gereageerd in je andere topic en zal dit topic dan ook sluiten!