Beantwoord

exposed host instelling voor T-mobile modem/router

  • 4 June 2018
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Ik wil graag internet via T-mobile thuis aanvragen maar ik heb geen zin om het netwerk dat ik thuis geinstalleerd heb volledig om te gooien. Mijn eigen routers/access points werken probleemloos en dat wil ik zo houden.
Daarom wil ik van mijn provider alleen een modem: een kastje dat mij internet verschaft en verder niets.
T-mobile thuis geeft als antwoord dat hun modem/router dan in bridge-modus moet en dat kan dit apparaat niet.
Ik heb het nog even opgezocht maar een goede tweede mogelijkheid is het modem in exposed host in te stellen.
Kan iemand mij vertellen of dat mogelijk is met het modem van T-mobile thuis?
icon

Beste antwoord door Brian 7 June 2018, 15:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Rik, goed om te horen dat je graag klant wil worden! Om maar meteen met de deur in huis te vallen, op ons modem staan de Admin rechten uitgeschakeld dus exposed host zal niet mogelijk zijn. Als de standaard instellingen niet voldoende zijn dan kán je eventueel wel je eigen modem aansluiten via een workaround zodat je het zelf kan beheren. Dit betekent wel dat onze klantenservice je dan minder ondersteuning kan geven omdat we dit alleen doen op ons eigen modem. Maar hier op de Community helpen we je uiteraard graag!

Reageer