Beantwoord

extra router met t-mobile thuis

  • 21 January 2018
  • 2 reacties
  • 1103 Bekeken

Hallo,

Ik heb een extra router gekocht maar deze kan niet verbinden(wifi en kabel verbinding) met onze Draytek modem als de netwerk kabel in LAN poort 4 zit. Als ik de kabel verander naar LAN poort 1 in de Draytek modem dan werkt WiFi wel op de extra router maar dan werkt de t-mobile TV box niet. Nu heb ik zelf al wat zitten zoeken op de forums en zie ook dat de kabel in poort 3 of 4 van de Draytek modem moet zitten hiervoor. Verder heb ik op beide apparaten ingelogd om te kijken als ik iets met de instellingen kon doen maar dit is niet het geval. Enigste hoe ik mijn TV box werkend krijg is om het direct aan de modem te verbinden met een netwerk kabel.

Is hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,
Sean Damen
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 21 January 2018, 22:07

Bekijk origineel

2 reacties

Geef je wi-fi morgen wel een signaal dat hij de wi-fi ontvangt Zo ja dan kun je meestal met de wifi code wat op de Grote Staat van t-mobile ook inloggen op je nieuwe modem en bij sommige moet je eerst een keer contact hebt gemaakt tussen de twee modems om alle gegevens op te slaan in de nieuwe en dat kun je doen dat aan jouw andere mooie mokken ingang zit daar een datakabel in te pluggen en dan ook in je t-mobile modem even in te pluggen en dan een aantal minuten zijn werk laten doen
Reputatie 7
Hallo sean damen,

Welkom op het forum!.

Je kan je eigen router alleen aansluiten op poort 1 of 2 van het modem. en de tv kastjes moeten rechtstreeks op poort 3 of 4 aangesloten worden op het modem en niet op je eigen router.

Draytek
Poort 1 en 2 Internet
Poort 3 en 4 T-Mobile TV

Reageer