Beantwoord

factuur bedrag is hoger dan afgesproken

• 28 april 2021
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Wij hebben alleen een internet 50 (basic) abonnement bij jullie afgesloten.

Op de site en in de laatste tariefwijzer staat dat dit 30 euro per maand kost. Nu betaal ik al 2 jaar meer dan 30 euro per maand. Afgelopen maandag 34,48 per maand ipv de afgesproken 30 euro.

Graag zou ik het teveel betaalde van de afgelopen 2 jaar terug zien op mijn bankrekening en dat de facturen in de toekomst worden aangepast.

icon

Beste antwoord door Boris 29 april 2021, 11:59

Hi @EllaDG ,

Goed dat je dit bij ons navraagt! Ik zie dat de meeste antwoorden al zijn gegeven, maar om het zekere van het onzekere te scheiden, ben ik toch op onderzoek uitgegaan. Na alles goed bekeken te hebben, kunnen we inderdaad constateren dat er geen vreemde zaken aanwezig zijn om de rekeningen. Het gaat hierbij echt om een verhoging door door de inflatiekosten, zoals meegenomen in het abonnement. Ik had je graag kunnen helpen, maar kan dit bij inflatiekosten niet doen. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, laat het mij weten. Ik zit voor je klaar!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @EllaDG  Welkom! Wat is het bedrag wat in je contract staat? 
 Dat is het bedrag wat je moet betalen, zijn de huidige abonnementen goedkoper is het misschien een optie om je abonnement te verlengen tegen die prijzen?

Reputatie 6
Badge +12

Vergeet niet dat er elk jaar wel een inflatiecorrectie bijkomt. Maar op 30 euro is dat met ca. 1.6% hooguit 50 cent.

Verlengen tegen een lagere prijs? ik ben ooit ingestapt voor 30 euro per maand voor alleen internet, waarom zou ik willen verlengen tegen een lagere prijs als dit de prijs is die afgesproken is.

Overigens werkt de link naar mijn contract niet, die geeft een foutmelding bij het openen. 

Vergeet hierbij niet dat de 30 euro de huidige Tarieven van T-mobile thuis zelf zijn.

Het zou toch gek zijn dat ik als klant die al wat langer mee gaat bij T-mobile inflatiekosten moet betalen terwijl toch langer termijn klant juist korting zou moeten krijgen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @EllaDG 

Als je inlogt in je T-Mobile thuis account en kijkt onder abonnementen, zie je dan €34,48 achter internet Basic staan?

En hoe lang ben je al klant? Volgens blijft je oude inflatiecorrectie bestaan en komt daar bovenop de nieuwe inflatiecorrectie.

Reputatie 7
Badge +20

Verlengen tegen een lagere prijs? ik ben ooit ingestapt voor 30 euro per maand voor alleen internet, waarom zou ik willen verlengen tegen een lagere prijs als dit de prijs is die afgesproken is.

Overigens werkt de link naar mijn contract niet, die geeft een foutmelding bij het openen. 

Vergeet hierbij niet dat de 30 euro de huidige Tarieven van T-mobile thuis zelf zijn.

Het zou toch gek zijn dat ik als klant die al wat langer mee gaat bij T-mobile inflatiekosten moet betalen terwijl toch langer termijn klant juist korting zou moeten krijgen. 

Mmmm ik ben ongeveer 10 jaar klant misschien wel langer en betaal net als iedereen inflatiekosten. Wat is het probleem? Het staat in je contract, waar je mee akkoord bent gegaan. Ik mag ook weer verlengen en ben dan ook weer goedkoper uit tot nieuwe inflatie meestal rond dec. 
Soms slaan ze de inflatiecorrectie ook wel eens over, maar de laatste 2 jaar zat dat er niet in.

Als je tevreden bent en het om de kosten gaat is verlengen de enigste optie! 

Als er een foute berekening is gemaakt zou je iets op je factuur moeten kunnen zien? (buiten de inflatie) staat er niets bijzonders op je factuur  kunnen de moderators het voor je nakijken en eventueel uitleggen en/of corrigeren. Als het niet klopt zetten ze het weer recht.

Ze reageren op dit onderwerp op volgorde van binnenkomst berichten.

Veel succes!

Tekst bij het abonnement 

Voor het internet abonnement geldt een jaarcontract dat stilzwijgend wordt verlengd en omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Alle andere abonnementen kan je elke maand wijzigen. De tarieven kunnen jaarlijks geïndexeerd worden zoals gespecificeerd in je contract.

Reputatie 4
Badge +2

Hi @EllaDG ,

Goed dat je dit bij ons navraagt! Ik zie dat de meeste antwoorden al zijn gegeven, maar om het zekere van het onzekere te scheiden, ben ik toch op onderzoek uitgegaan. Na alles goed bekeken te hebben, kunnen we inderdaad constateren dat er geen vreemde zaken aanwezig zijn om de rekeningen. Het gaat hierbij echt om een verhoging door door de inflatiekosten, zoals meegenomen in het abonnement. Ik had je graag kunnen helpen, maar kan dit bij inflatiekosten niet doen. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, laat het mij weten. Ik zit voor je klaar!

Reageer