Beantwoord

Geen diensten en voucher code werkt niet.

  • 5 March 2021
  • 9 reacties
  • 390 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik zit nu vanaf 1 maart zonder diensten met een naar vooruitzicht qua niet kunnen werken en hopen dat de monteur dit gaat fixen. Fingers crossed. 

Nu heb ik een voucher code ontvangen om de tijd te overbruggen en ook dat werkt niet. Waardoor ik over m'n bundel moet gaan. Kan ik hier hulp bij krijgen?

Het is erg moeilijk om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice en ik ben zeer afhankelijk van internet voor m'n werk (zoals velen).

Hoop dat iemand kan helpen. 

Fijne dag verder! 

icon

Beste antwoord door MarijeC 5 March 2021, 20:46

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @MarijeC  Welkom, waarom werkt de voucher code niet. Of is de code al verlopen?

Hier is NU geen moderator meer. Kan het wachten tot morgen? Anders kan je het even proberen via Twitter? @tmobile_webcare daar zijn ze tot 21:00 uur aanwezig.

MVG.

Hoi Cristien, 

Hartstikke bedankt voor je reactie.

Ik heb net op tijd toch nog de klantenservice kunnen bereiken en een nieuwe werkende voucher gekregen. Phew! 

Nu gewoon de monteur afwachten, maar kan gelukkig weer even met een gerust hart door :)

Nogmaals dank voor het reageren een een fijn weekend! 

Reputatie 7
Badge +14

Pfff gelukkig @MarijeC  Nu maar hopen dat alles goed komt. Heb je nog hulp nodig dan lezen wij het wel. Hopelijk is het straks netjes opgelost 

Fijn weekend!

Reputatie 1

Ik heb voucher gehad voor mobiel internet maar, it bij simpel dat werkt niet

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @anitha, vouchers voor Unlimited Internet werken alleen met simkaarten van Odido en Ben. Simpel hebben we (nog) geen vouchers voor, sorry.

Reputatie 1

Waarom word dat gegeven dan😡blij maken met dooie mus

Reputatie 1

Terwijl ik het had aangegeven  ik ben bij simpel ja werkt ook zegt ze

Ik heb sim only werken de codes daar ook niet voor?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Cj.komdeur, het zou ook met Sim Only moeten werken. Als je maar een Odido of Ben simkaart hebt. Groetjes, Ishana

Reageer