Beantwoord

Geen internet

  • 17 November 2017
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Hi,

Het begint me nu toch wel zwaar te irriteren. Vanaf 2 november een Internet Thuis abonnement afgesloten. Hierbij was pas de eerst mogelijk datum 17 november. Dit maar gekozen, ook al kwam dit zeer ongunstig uit. Hierna nog een aantal keer contact gehad dat het niet mogelijk is om al eerder internet door de kabel te laten stromen.

Uiteindelijk dat feit geaccepteerd en mijn geduld gehad tot vandaag, vrijdag 17 november. Tevergeefs nog steeds de hele dag geen internet gehad. Ik heb een ISRA aansluiting in de meterkast, hierop alles juist aangesloten. Daarna zelfs jullie eigen bijgeleverde aansluitbox gebruikt, ook dit had geen effect. Weer aantal keer telefonisch contact geprobeerd, na twee keer 25 min in de wachtrij te hebben gezeten ben ik daarna binnen 2 min weggewimpeld met als resultaat 'ik stuur een monteur langs, het is niet goed aangesloten.' Ik weet dat ik wel verstand heb van aansluiten, maar toch maar even een afgestudeerde ICT'er laten langskomen. Deze heeft alle gecontroleerd en kon alleen maar concluderen dat er vanuit jullie kant geen signaal wordt uitgestuurd.

Ik heb nog twee gesprekken lopen via Facebook en Twitter waar beiden na 5 uur nog niet op gereageerd wordt. Nu is dit mijn laatste hoop op een fatsoenlijke start met T-Mobile. Kunnen jullie mij internet geven?!

Alvast bedankt,
Louise
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 17 November 2017, 20:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo JoeyGrtsn,

Welkom op het Community forum.
Ondanks de inzet van T-Mobile blijkt er bij jou iets niet goed te gaan. De Leverancier van T-Mobile heeft de verbinding niet juist geleverd. Dit is dus geconstateerd door de Expert en deze heeft vervolgens contact gehad met T-Mobile om contact op te nemen met de leverancier (KPN).

Doorgaans worden deze problemen binnen 5 werkdagen opgelost.
Er word contact met je opgenomen. mocht het nodig zijn dan zal KPN een monteur bij jou langs sturen om de verbinding tussen jou woning en de wijkkast te controleren. in dat geval maken ze eerst een afspraak. maar Let op ze bellen anoniem.

Je vraag stellen via alle mogelijke kanalen is niet de bedoeling dat zorgt alleen maar voor meer verwarring. Je persoons gegevens achterlaten op een publiek toegankelijk forum is ook niet echt verstandig.

Een T-Mobile moderator reageert hier doorgaans binnen 24-48 uur.
Oke, zonder mijn gegevens te geven was ik hier dus nooit achter gekomen. Jammer dat T-Mobile mij dit niet kan melden en met mij niet tot een gepaste oplossing kon komen. Wat is een afgesproken datum nog waard he? Om mijn gegevens verder maar veilig te stellen, zou ik willen vragen of dit topic verwijderd kan worden.
Reputatie 7
Hi Louise, ik ziet dat Hidden je al van een prima uitleg heeft voorzien! Als kleine aanvulling hierop, op 17 november maken wij jouw verbinding actief. Wij merken pas dat er iets mis is wanneer je contact opneemt, wij weten dit namelijk niet van te voren en kunnen dit niet op afstand zien. Als tijdens jouw contact met ons blijkt dat jouw aansluiting niet werkt op de datum van de aansluiting dan sturen wij direct een monteur om het probleem verhelpen zoals mijn collega in dit geval ook gedaan heeft. We gaan voor je aan de slag!

Je hebt geen gegevens geplaatst waarmee iemand je naam, adres of contactgegevens kan achterhalen dus maak je geen zorgen, je kan met een gerust hart je verhaal plaatsen op dit forum! 😉

Reageer