Beantwoord

Geen internet Culemborg deel 2 Dag 4

  • 7 January 2021
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Een update na deze draad. 

Ondertussen zijn we 4 dagen verder en wat ik destijd al in door de telefoon gegezegd heb dat ik geen signaal heb omdat de GPON uit is en een knipperende LOS heb is dus uitgekomen nu 4 dagen later nog steeds geen signaal. Ik ben dit spuug zat ik heb ondertussen een uptime bij T-Mobile van nog geen 65% Maandag dit doorgegeven en nu omdat Guidion langskomt wordt er een extra ticket aangemaakt naar de technische dienst om contact met KPN/Reggefiber op te nemen. Leuk maar dat gaat dus weer tot over het weekend duren en daarmee zakt mijn uptime naar 50%

 

VIJFTIG PROCENT!!!!! aan uptime in een maand dat ik lid ben. Ik kan niet anders stellen dat dit een grof schandaal is. Als beste provider van het land zoals jullie beweren moet ik via een krakende 4G verbinding dus kinderen tevreden houden en mijn werk doen. Geen TV die werkt, De helft van de PC's die geen wifi hebben en dus niet veel kunnen. Geen telefoon die het doet en alles wat smart was staat te roken omdat dat de standard instelling is want ja die je niet allemaal op een telefoon gaan gooien.

Wat heb ik een spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan want ja makkelijk terug naar mijn oude provider kan natuurlijk weer niet want ik wordt vrolijk aan mij contract gehouden en zit ik dus in een wurggreep voor een jaar. Wat een ongelooflijke walgelijke vorm van service heeft dit bedrijf. En breek mij de bek niet open over de wachttijden bij de telefoon dienst 40 minuten in de wacht zitten is normaal schijnbaar hier.

Ik zou willen dat ik het netter kon brengen maar dat zit er niet in de rook komt mij letterlijk uit de oren wat betreft dit bedrijf.

icon

Beste antwoord door Boris 11 January 2021, 10:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Hakker9 ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je gevoel hier op de Community. Ik baal enorm van de situatie, dat mag je best weten. Dat jij deze tijd zonder verbinding zit, is niet de ervaring die wij voor ogen hebben. Ik wil hier ook mijn excuses voor aanbieden.

Omdat ik zelf geloof dat daden zwaarder wegen dan woorden, ben ik meteen op onderzoek uit gegaan. Ook ik wil dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je verbinding en heb daarbij goed nieuws. Momenteel heeft ReggeFiber het issue doorgezet en gaat dit met prioriteit oplossen. Hulp is onderweg! 

Weet dat intussen de Community voor je klaar zit. Heb je vragen, schroom niet. Ik ben hier voor je! 

Hoi @Hakker9 ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je gevoel hier op de Community. Ik baal enorm van de situatie, dat mag je best weten. Dat jij deze tijd zonder verbinding zit, is niet de ervaring die wij voor ogen hebben. Ik wil hier ook mijn excuses voor aanbieden.

Omdat ik zelf geloof dat daden zwaarder wegen dan woorden, ben ik meteen op onderzoek uit gegaan. Ook ik wil dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je verbinding en heb daarbij goed nieuws. Momenteel heeft ReggeFiber het issue doorgezet en gaat dit met prioriteit oplossen. Hulp is onderweg! 

Weet dat intussen de Community voor je klaar zit. Heb je vragen, schroom niet. Ik ben hier voor je! 

Ze zijn vandaag langs geweest maar u weet dat het heel dubbelzinnig overkomt wanneer de reactie hierop ruim 3 dagen op zich laat wachten. ruim 6 dagen als we van het eerste bericht uit mogen gaan.

Anyways ik heb geen idee of het probleem zich nu definitief opgelost is wat ik betwijfel aangezien de monteur van KPN/Reggefiber nog geen 5 minuten nodig had om het op te lossen.

Ik heb hier gbit dus er wordt eigen apparatuur gebruikt dan vindt ik het toch wel heel vreemd dat er nu tot 2 maal monteurs van KPN aan de pas moeten komen om de boel recht te zetten en vooral dat het tot 2 maal het een week moet duren voor het opgelost is. Als de telefonische helpdesk nu eens had geluisterd had het minstens 4 dagen eerder opgelost kunnen worden. Ik had een week geleden al gezegd dat er geen GPON signaal was in de media converter maar nee er moest zo nodig gekeken worden door iemand van Guidion die binnen 30 seconden al zei van “ja hier kan ik niks mee” en zijn er 4 dagen gewoon nutteloos verspeeld vanwege interne bureaucratie.

Reputatie 7

@Hakker9 

Guidion had dit probleem gewoon zelf moeten oplossen zonder hulp van KPN NetwerkNL

 

@Hakker9

Guidion had dit probleem gewoon zelf moeten oplossen zonder hulp van KPN NetwerkNL

 

Als dat het geval zou zijn is de hele situatie alleen nog kwalijker.

Reageer