geen internet geen tv T-mobile thuis 2405BK Alphen aan den rijn

  • 11 April 2021
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

11-04-2021 Helaas geen internet en geen tv in Alphen aan den rijn postcode gebied 2405Bk 

Modem harde reboot gedaan...meterkast ook harde reboot gedaan van de aansluiting van de binnenkomst glasvezel…

 

Graag hier mee bezig T-Mobile/thuis.

 

Mvg Van Wijk.

 


3 reacties

Reputatie 7

Hoi @francis78 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben direct aan de achterkant naar de verbinding gaan kijken en zie dat deze geen verbinding kan maken met het modem, maar verder er netjes en stabiel eruit ziet. Hoe ziet de verbinding er op dit moment uit? Zou je me willen meenemen in jouw set-up? Ik ben erg benieuwd hoe het modem van T-Mobile is aangesloten. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7

Hi @francis78,

 

Daar help ik je graag bij! Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen:  Internet  In de meeste gevallen ben je hierna direct weer online. 

 

Helpt het niet, laat dan weten welke lampjes er branden op het modem. Vergeet niet ook de Media Converter te herstarten en daarna pas de kabel naar het modem weer in te steken. 

Lampje 1 brand lampje 4 knippert lamp 9 brand ook het is de Huawei modem....verdere stappen heb ik al uitgevoerd..@sander.

Reageer