Beantwoord

Geen internet / modem werkt niet naar behoren

  • 7 October 2019
  • 7 reacties
  • 341 Bekeken

Beste,

Helaas genoodzaakt om op dit forum een bericht te plaatsen (hier zie ik dat problemen worden opgepakt) omdat ik afgewimpeld wordt via de telefoon en me niet serieus genomen voel. Afgelopen zaterdag gebeld omdat er geen wifi signaal meer werd uitgezonden en dit met opnieuw opstarten (dit was normaliter al vereist om de 2 dagen) + factory reset van de modem niet opgelost is. Verder is de modem ook niet meer te bereiken via een UTP kabel en reageert ook niet op de factory reset. Alle lampjes branden verder.

Aardige mevrouw aan de lijn die mij niet verder kon helpen om dat de technische dienst niet aanwezig was. Ik zou door de weeks terug kunnen bellen want zij kunnen meer checken. Nu hoor ik dat dat helemaal niet mogelijk is en ik überhaupt 12 kalenderdagen (!) moet wachten om in contact te komen met met iemand van de TD.

Ik verzoek bij deze dat ik een modem opgestuurd krijg om die in iedergeval te testen voor we 2 weken verder zijn. De huidige situatie waarbij ik mijn mobiel noodzakelijk moet gebruiken als hotspot is onwerkbaar en werkt slecht (livestreams, gamen, computer via kabel niet te gebruiken voor werk etc..).

Ik verwacht dat T-Mobile meedenkt en actie onderneemt gezien de buitenproportionele wachttijden. Is dit niet het geval is het voor mij helder en ben ik weg naar een provider waar dit wel gebeurt.

Groet Sam
icon

Beste antwoord door Brian 8 October 2019, 11:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @SamuelW,

Aangezien je al veel geprobeerd hebt, lijkt het mij goed als de webcare hierbij meekijkt. Zij lezen mee op dit klant helpt klant forum en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Ik als medeklant kan niet in klantgegevens kijken en dus ook niet beslissen of er een nieuw modem opgestuurd wordt. Webcare is verwittigd van jouw topic.

Wel een andere vraag, waarmee ik je wellicht kan helpen. Heb je een code voor onbeperkt internet gekregen van T-Mobile? Dan kun je tussentijds in ieder geval wel op internet. Al is het natuurlijk een hulpmiddel en niet optimaal. Je hebt hiervoor wel een T-Mobile abonnement of prepaid nodig. Laat het gerust weten, dan vraag ik een code voor je aan.
Hallo @TAVL,

Code ontvangen en zoals reeds aangegeven onwerkbaar voor een langere periode. Een mobiel is niet gemaakt om een gehele dag als router te dienen en dat ervaar je dan ook met alles.
Reputatie 7
Badge +4
Het is een hulpmiddel, maar niet optimaal. Helemaal mee eens. Dan kan ik voor nu even weinig voor je betekenen en moeten we wachten op de webcare.
Interessante ontwikkeling: ik kom terug van werk en zie dat de modem nu helemaal niks meer doet. Hij wil niet meer aan.
Reputatie 7
Hi @SamuelW, ai dat klinkt niet best! Ik heb er zojuist wat vaart achter gezet voor je en ik verwacht dat we een nieuwe modem naar je opsturen. Je ontvangt vandaag bericht van onze technische dienst!
Nieuwe modem is binnen en alles werkt weer als nooit tevoren. Bedankt voor het oppakken. Erg jammer dat de helpdesk in verhouding zo scheef loopt met dit forum. Iemand die dit forum niet weet te vinden en gebruiken zit zonder pardon weken zonder internet.
Reputatie 7
Hi @SamuelW, goed dat het gelukt is! Via de community en op social media kunnen we vaak net iets meer maar onze insteek is uiteraard dat je via welke weg dan ook goed geholpen wordt!

Reageer