Beantwoord

geen internet verbinding


sinds vrijdag heb ik geen internetverbinding, ik reset de router en niets

icon

Beste antwoord door Boris 11 June 2021, 12:17

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @piotrek23 

Gaat het hier om glasvezel of DSL?

Viel het internet plotseling weg of na een wijziging in je thuisnetwerk?

Heb je de mediaconverter of modem al herstart en alle kabels doorlopen of alles goed zit?

Je kan ook nog in je T-Mobile thuis account kijken onder actuele storingen of je daar wat ziet.

het is DSL, plotseling kapot, geen reparaties in de buurt

Reputatie 7
Badge +15

@piotrek23 

Wat voor een ISRA heb je thuis en is het modem daarop aangesloten met de meegeleverde DSL kabel?

Ik bedoel het ISRA waar de KPN kabel binnen komt dus niet op een andere aansluitpunt.

zo zit hij aangesloten op de KPN kabel zoals op de foto's

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@piotrek23 

Wil je dat andere aansluitdoosje uit het installatiepakket gebruiken met alleen rood en blauw? Meerdere draden veroorzaken mogelijk storingen.

Ik heb het geprobeerd met twee kabels en niets

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@piotrek23 

Sluit eens rood en blauw aan.

deze twee

 

Reputatie 7
Badge +2

Aan de lampjes te zien heb je wel signaal, alleen geen internet. Controleer voor de zekerheid even of je niets op de blauwe WAN poort hebt aangesloten, dan krijg je ook dit probleem.

niets verbonden, de losse verbinden samen

 

Reputatie 7
Badge +2

deze twee

 

Inderdaad

Niets 

 

 

hallo en wat nu?

Reputatie 7
Badge +2

Even de reactie van een T-mobile moderator afwachten. Zij kunnen verdere actie's uitzetten.

Reputatie 7

Hi @piotrek23 ,

Goed dat je het bij ons hebt aangekaart! Ik heb direct de zaak neergelegd bij onze technische dienst, aangezien onze metingen ook rood uitsloegen. Vooralsnog lijkt het probleem buitenshuis te zitten en gaan wij daarom hoogstwaarschijnlijk de netwerkbeheerder aansturen om dit op te lossen.

Om je in de tussentijd van een tijdelijke bron van internet te voorzien, zal ik je via een privébericht een vouchercode sturen voor Unlimited data voor je telefoon. Op die manier kan je deze omtoveren tot een Wifi-hotspot en heb je een tijdelijke verbinding totdat wij de oplossing hebben gevonden. We houden je op de hoogte. Heb je in de tussentijd vragen, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar!  

hallo en bedankt, ik wacht op een oplossing voor het probleem

hallo ik heb een vraag waar kan ik deze code vinden

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @piotrek23 

Als het goed is heb je een privébericht ontvangen, klik rechtsboven op je profielfoto en dan op privéberichten.

Reageer