Beantwoord

Geen internetverbing

  • 27 October 2020
  • 10 reacties
  • 321 Bekeken

Sind begin augustus klant van T-Mobile Thuis. Het activeren van het abonnement ging moeizaam. Dagen geen internet gehad, meerdere monteurs over de vloer. Guidion en KPN. Die wezen naar elkaar. Uiteindelijk toch verbindig gekregen met het internet. Af en toe viel de verbinding wel weg. Het duurt dan vrij lang om de verbinding weer terug te krijgen. Nu sinds gisterochtend geen verbinding meer. Er is ook geen contact te krijgen met het modem volgens de klantenservice van T-Mobile. Afspraak gepland met een monteur die donderdag a.s. pas kan komen. En dat in tijden van ‘verplicht thuis werken’. Mijn partner heeft een bundel gekregen om toch internet te kunnen gebruiken. Ik heb zelf geen abonnement bij T-Mobile, omdat ik een telefoon van het werk heb. Mijn partner moet haar telefoon dus thuis houden zodat ik kan werken. Heel onhandig! Gisteravond ging de modem prompt weer aan en was er verbinding. Vanochtend helaas weer niet. Ligt dit nu aan het modem of aan de aansluiting van KPN?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 November 2020, 11:58

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CherylvanUssen, welkom op de Community!

Ik zie dat je sinds gisteravond weer online bent. Kan ik daarmee concluderen dat de afspraak met de monteur succesvol verlopen is? 

Hi Jason, 

De afspraak met de monteur had ik gisterochtend afgezegd omdat ie het weer deed. Helaas gistermiddag weer een paar uur geen internet gehad. Gebeld  met de klantenservice. Zij zouden weer een bericht sturen om een afspraak te plannen met de monteur. Gisteravond rond de klok van 21 uur weer verbinding. Zo gaat het dus al dagen. Nu is er nog steeds verbinding, maar voor hoe lang. Ik heb ook nog geen uitnodiging gehad voor het maken van nieuwe een afspraak met de monteur. Kun jij dat nakijken? De verbinding is behoorlijk instabiel, dus er moet wel echt iets gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @CherylvanUssen, onze Klantenservice heeft opnieuw een ticket ingeschoten naar de technische dienst zodat Guidion wederom aangestuurd kan worden. Wegens de huidige verwerkingstijden (maximaal tien dagen) kan het zijn dat je langer wacht op een afspraak dan hiervoor het geval was. Sorry voor het ongemak!

Er gaat echt iets gebeuren, maar voordat er iemand naar komt kijken, wordt de verbinding eerst door de techneuten onder de loep genomen (vandaar onder andere de extra verwerkingstijd). Dat is niet bedoeld om je langer te laten wachten, maar om de oorzaak goed aan te pakken zodat de obstructie die de wegvallende verbinding veroorzaakt meteen bij de hoorns aangepakt wordt. 

Hi Jason, dank voor je bericht. De afspraak met de monteur is inmiddels gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +16

Wat fijn dat het gelukt is en op 6 november kan worden ingepland! Zou je de uitkomst alsjeblieft vrijdag met de Community willen delen? 

De monteur neemt altijd reserve hardware (onderdelen) mee zodat er eventueel een modem omgeruild kan worden bijvoorbeeld. Mocht dit het geval zijn, dan zal onze technische dienst het nieuwe modem vrijwel direct aanmelden zodat je gelijk een verbinding hebt. Als ik in de tussentijd iets voor je kan doen, let me know! 

Monteur heeft vandaag de modem gewisseld voor een nieuwe. Deed het gelijk. Waren we niet gewend, dus meteen enthousiast. Nu 2 uurtjes later is de verbinding weer weg :( Zal zo weer contact opnemen met de klantenservice. 

Reputatie 6

Hoi @CherylvanUssen, ik baal ervan dat de verbinding weer is weggevallen! Heb je intussen al contact gehad met de klantenservice of kan ik je via deze weg nog ergens mee helpen?

Hi Ginny, inmiddels werkt het weer. We hebben een uurtje zonder gezeten. Hopelijk blijft de verbinding nu stabiel. Dank voor je bericht. 

Ik heb het zelfde probleem dan wel internet voor een uur of minder en dan weer uren geen verbinding 

Reputatie 7

Dat doet me deugd @CherylvanUssen ! Mocht het onverhoopt toch nog eens gebeuren, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar! 

 

@Oschipper Ik zie dat zelf ook een topic hebt aangemaakt voor het probleem. Ik zal daar voor je kijken of ik je vraag kan beantwoorden. 

Reageer