Sind begin augustus klant van T-Mobile Thuis. Het activeren van het abonnement ging moeizaam. Dagen geen internet gehad, meerdere monteurs over de vloer. Guidion en KPN. Die wezen naar elkaar. Uiteindelijk toch verbindig gekregen met het internet. Af en toe viel de verbinding wel weg. Het duurt dan vrij lang om de verbinding weer terug te krijgen. Nu sinds gisterochtend geen verbinding meer. Er is ook geen contact te krijgen met het modem volgens de klantenservice van T-Mobile. Afspraak gepland met een monteur die donderdag a.s. pas kan komen. En dat in tijden van ‘verplicht thuis werken’. Mijn partner heeft een bundel gekregen om toch internet te kunnen gebruiken. Ik heb zelf geen abonnement bij T-Mobile, omdat ik een telefoon van het werk heb. Mijn partner moet haar telefoon dus thuis houden zodat ik kan werken. Heel onhandig! Gisteravond ging de modem prompt weer aan en was er verbinding. Vanochtend helaas weer niet. Ligt dit nu aan het modem of aan de aansluiting van KPN?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel