Beantwoord

Geen storing en toch geen internet. 2de keer in een maand

  • 3 May 2021
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

Ik ben sinds een maand overgestapt van kpn. Tot nu toe 2 keer geen internet. Er zijn ook geen storingen gemeld op de storing pagina. Dit keer moet een monteur langs komen. Het punt is dat het binnen een maan al 2 keer raak is. Vorige keer had ik bij mijn mobiele provider een rekening van 120 euro extra internet. Tmobile klantenservice zei dat dat niet hun probleem is. 

Ik vind het niet kunnen zo. Hebben jullie een idee hoe dit opgelost kan? Alvast dank. 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 May 2021, 12:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je een t-mobile mobiel abonnement hebt kun je een gratis Unlimited voucher krijgen. Op consumentenlijnen zit verder geen directe of indirecte schade vergoeding.

Hoi Eric,

Bedankt voor je reactie. Ik heb geen tmobile mobiel abonnement. Kan die voucher op een prepaid sim ook? Het internet gebruik ik ook voor mij werk en moet online zijn.

Ik zou graag willen weten wat is er aan de hand. Het is nu al 2 keer binnen 1 maand gebeurd. 

Ik hoop dat het kan en dat er snel een oplossing komt. 

Internet doet het weer en voordat de monteur is gewest. Afspraak met monteur is morgen. Hoe dan? Wat was het probleem? Moet ik de afspraak annuleren of toch door laten gaan?

Het is erg onduidelijk. 

Reputatie 7

Hi @hersis, heel goed dat jij hiervoor aan de bel trekt! Ik had heel graag gelezen dat jij in jouw eerste maand bij ons, elke dag met een big smile hebt rond gelopen. Ik wil jou dan ook zo goed mogelijk helpen. Heel fijn dat @eric ook al zo goed meedenkt. De vouchers kunnen wij alleen leveren aan klanten die een T-Mobile of Tele2 abonnement hebben, anders had ik er met liefde gelijk één aan jou gegeven.

Dit had zeker anders aan jou uitgelegd kunnen worden door de klantenservice en ik voorzie jou dan ook graag van een uitgebreider antwoord. Wanneer jij langer dan 12 uur zonder diensten hebt gezeten, bieden wij uiteraard een compensatie voor die periode aan. Wanneer jij problemen ervaart, klop dan altijd hier aan en dan help ik jou daar heel graag bij. Weet dat wij er altijd net zo erg van balen als er problemen opspelen en er op dat moment altijd alles aan doen om alles zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. 

Ik ben gelijk in jouw profiel gaan duiken om het mysterie van de twee monteurs te ontcijferen en jou meer duidelijkheid te geven. Allereerst ben ik erg blij om te horen dat jouw Internet het weer doet. Er is voor vandaag een tweede monteur aangestuurd, omdat het probleem door de eerste monteur nog niet geheel kon worden opgelost. Ik zou dan ook zeker de monteur van vandaag zijn werk laten doen om ervoor te zorgen dat het probleem voorgoed wordt verholpen. Ik hoor heel graag of het zo helder is voor jou. Ik wil er graag voor zorgen dat jij met een blij gevoel het weekend in gaat en heb daarom een kleine verrassing voor jou in petto. Hint: houd de deurbel goed in de gaten morgen! ✨

Hallo Lisa,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Internet is weer uitgevallen. Sinds vanochtend geen diensten thuis. Na contact met klantenservice ben ik verteld dat de monteur zijn werk niet goed gedaan waardoor de backoffice vindt dat ik opnieuw afspraak met de monteur moet maken.  

Monteur komt morgen pas tussen 16:00-18:00. Er was geen eerdere mogelijkheid.  Het betekent meer dan 32 uyr zonder internet, TV en telfonie. 

De klantenservice zei dat ik ook bij een tmobile winkel een t-mobile prepaid kaart kan halen en het internet op laten zetten. Dat is volgens jou dus niet mogelijk. Klopt dat? En nu? 

Dit is de derde keer dat ik geen gebruik kan maken van de diensten die het gewoon moeten doen. 

Als het dit keer niet voor altijd opgelost is zal ik gedwongen worden om het abonnement te stoppen. 

Reputatie 7

Hi @hersis, ik baal er echt van hoe het bij jou verloopt! Heel goed dat jij dit gelijk bij mij aangeeft. Zodra jouw Internet vandaag up and running is, laat het dan aan mij weten. Dan kan ik namelijk voor die tijd dat jij niet van deze diensten gebruik kon maken, een compensatie voor jou indienen. Ik wil echt zo goed mogelijk met jou meedenken om deze uren te overbruggen. Het is inderdaad mogelijk om in een T-Mobile shop een T-Mobile prepaid SIM-kaart te halen, alleen zou ik dat in dit geval niet aanraden. Enerzijds omdat vanmiddag de monteur bij jou langskomt en omdat de kosten voor het eenmalig opwaarderen voor jouw eigen rekening zullen zijn. Uiteraard stuur ik jou heel graag de voucher toe, wanneer jij dit toch graag zou willen. Ik hoop ontzettend dat de monteur vanmiddag het probleem voor eens en altijd weet op te lossen, zodat jij vanaf dat moment volop van goedwerkende diensten kunt genieten. Heel erg bedankt voor jouw engelengeduld! 😊

Vanmiddag is de monteur langsgeweest. Hij heeft de convertor vervaangen en met de backoffice gebeld om metingen uit te voeren.

De meting was tussen 2 en 20. Wat dat betekent is mij een radsel. De monteur was iets voorzichtig vooral met de 2. Hij wou weten of dat precies 2 is of minder dan 2. De back office gaaf aan dat alles groen is endat het belangrijkste is.

 

Ik hoop dat het hier mee iig opgelost is.

@Lisa de bloemen boeket is een hele aardige gebaar. Zijn erg mooi bedankt. 

Reputatie 6

Hoi @hersis, wat ontzettend fijn dat de monteur jou heeft kunnen helpen zodat jij weer onbezorgd kunt internetten! Om een korte uitleg te geven over de meting: in een meting van de verbinding is terug te zien of er een ruis aanwezig is. Is de meting onder de twee, dan kan deze ruis optreden. Een meting boven de twee geeft een prima verbinding aan. De meting van jouw verbinding was boven de twee, wat overeenkomt met het werkende Internet dat jij nu hebt. Heel fijn dat de monteur daar goed scherp op is geweest! Ik heb jouw verbinding nogmaals onder de loep genomen en deze ziet er nog steeds perfect uit, ik voorzie dan ook geen verdere problemen meer!

Reageer