Beantwoord

Geen Verbinding

  • 27 December 2020
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds dinsdag geen netwerk. 3 dagen na 1 e contact geduldig gewacht, want men ging er mee bezig.  ...en onbeperkt data gekregen. Maar toch es  gebeld omdat het zo stil bleef en nog geen netwerk en vervolgens te horen dat collega de melding niet had doorgezet.

Kerstdagen werken ze niet. Vandaag wel en toezegging gehad dat het vandaag werd opgelost en raad es! nog geen netwerk.
Kan niet via hotspot en vpn inloggen bij werk. T mobile kan veel toezeggen maar ik en mijn werkgever zijn niet blij! (Understatement) en ondertussen stilte vanaf t mobile!!! Hoe boos kan je mij maken. En nu? 

icon

Beste antwoord door Boris 30 December 2020, 11:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De klantenservice werkt misschien vandaag, maar dat geldt natuurlijk niet voor de backoffice of KPN mocht er een fysiek lijn probleem zijn.

Het is inderdaad een lastige periode om een storing te krijgen. Wat hebben ze bij de klantenservice al in gang gezet? Kpn/Guidion/ander modem toesturen etc?

2 x klantenservice gesproken , zij zouden het uitzetten bij storingsdienst . Die werkten ook op zondag zei men. Mocht die er niet uitkomen dan KPN. Modem doet het verder, alleen geen netwerk. Rode lampje … ook alles al gedaan idem uitzetten van media tv box 

Reputatie 7

Hoi @Max1711 ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik zie dat inmiddels de verbinding weer is hersteld en jij weer kan genieten van het abonnement. Excuses voor het ongemak! Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen, laat het weten. De Community zit voor je klaar! 🤙

Reageer