Beantwoord

Geen verbinding


En hoop irritatie bij mij. 

Vandaag mijn T-Mobile pakket geïnstalleerd en niets werkt. 

Tweede en derde led lampje op Zyxel modem brandt niet.

En tv geeft aan 'unable to connect to ACS'

 

Wat kan ik doen?

  •  
icon

Beste antwoord door Waqqas 5 June 2021, 14:03

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Trompetrick1982 

Heb je het modem met de meegeleverde DSL kabel aan het hoofd ISRA aangesloten waar ook de KPN kabel is aangesloten?

Zou je er eens wat foto's van willen maken van hoe je het hebt aangesloten?

@Waqqas 

Zal zo wat foto's maken. 

Ik heb een wandcontact doos waar de aansluiting binnenkomt. 

 

Ben bijna thuis,  dan maak ik foto's

Reputatie 7
Badge +15

@Trompetrick1982 

Als dat een wandcontactdoos is voor een 4 pins telefoon adapter, kan je deze dan ook eens openschroeven en een foto maken van de bedrading?

Hier wat foto's

 

 

 

 

@Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@Trompetrick1982

Als dat een wandcontactdoos is voor een 4 pins telefoon adapter, kan je deze dan ook eens openschroeven en een foto maken van de bedrading?

@Trompetrick1982 

 

 

@Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@Trompetrick1982

Als rood en blauw niet werkt sluit dan eens oranje en wit aan.

Ze moeten dan wel aangesloten zitten op de stopcontact boven dus die onder zitten kun je losmaken.

Reputatie 7
Badge +15

@Trompetrick1982 

Misschien maakt dit het wat duidelijker.

 

@Waqqas het gekke is:

Bij mijn vorige provider werkte het wel. 

Dus zal nu toch ook moeten dan?

Ik ga me zelf niet wagen aan stroomdraden.

Ben niet zo heel technisch als het daar om draait. 

 

Denk dat ik de koop dan maar ongedaan maak en betere provider ga zoeken. 

Reputatie 7
Badge +15

@Trompetrick1982 

Dit zijn géén stroomdraden je kunt ze probleemloos met de hand boven aansluiten, 

Het lijkt me sterk dat een andere provider via de telefoonlijn het zo wel deed.

Btw dit zul je bij elke provider moeten doen die over de koperlijn levert of je wacht tot een monteur dit voor je komt doen.

Reputatie 7
Badge +15

@Trompetrick1982 

Of zie ik het verkeerd en zijn er boven wel draden aangesloten?

@Waqqas hiervoor had ik Ziggo. 

Geen probleem gehad, met wandcontact doos.

Monteur komt maandagavond. 

 

Maar irritatie is groot, als je iets levert en het werkt niet. 

Reputatie 7
Badge +15

@Trompetrick1982

Ziggo levert niet via dit punt.

Dat is geen probleem,  dan maar wachten op de monteur 😉.

Reageer