Beantwoord

Gefrustreerd, Modem problemen (wegvallende verbinding)

  • 27 February 2020
  • 18 reacties
  • 570 Bekeken

Reputatie 2

Beste,
Enige tijd geleden is er meermaals contact geweest ivm modem/wifi problemen.
Het gaat erom dat ik niet kon inloggen op het modem.. En als ik dan eindelijk was ingelogd, ik bij elke instelling een foutmelding kreeg.
wifi gast aanzetten. foutmelding wachtwoord veranderen .. foutmelding.
beveiligingsinstelling .. foutmelding.

In eerste instantie zou er een monteur ingeschakeld worden, echter liep ook dit helemaal vast, er kon geen afspraak ingepland worden.
Daarop werd ik terug veerwezen, en uiteindelijk contact met de Technische dienst.. die dan aangaven met de aantal problemen e.d. die er zijn..
ook geregeld wegvallen van de verbinding, überhaupt geen verbinding  kunnen maken.. enz. er een nieuwe modem moest komen.
 

Tot op heden is deze er niet.

Nu net weer contact opgenomen, (vanwege mijn situatie) via de chat… 
Wat er nu uiteindelijk als resultaat heeft geleid dat ik zwaar gefrustreerd/geirriteerd ben.
Na meermaals uitgelegd te hebben, dat monteur niet gaat , en verzocht te hebben wederom terugbelverzoek in te dienen bij de Technische dienst.

Word genegeerd, en doorgedramd, een te bellen voor afspraak.!.

Ben dus uiteindelijk absoluut niet tevreden, en behoorlijk geirriteerd.
Zo moeilijk kan t niet zijn om opnieuw te laten bellen door technische dienst.!
 

Wie kan me nu helpen, zodat de technische dienst contact opneemt, en daarmee de vervangende modem geregeld kan worden. (vind ook wel jammer, dat het niet in het systeem is gezet) 

icon

Beste antwoord door Brian 28 February 2020, 15:06

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Welke modem heb je nu? Heb je een fabrieksreset ook al geprobeerd doormiddel van een dun voorwerp het reset knopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden indrukken?

Reputatie 2

Fabrieksreset is al meermaals uitgevoerd, ook door technische dienst van T-Mobile, heeft niets opgelost.

Ook hun hadden zelfs moeite om het wachtwoord gewijzigd te krijgen van de wifi.

Maar daarbuiten om kan ik nu alsnog het wachtwoord wat was ingevoerd niet wijzigen.

Lukte het ook niet om andere instellingen aan te passen, bij alles krijg ik foutmelding.

 

Om de have klap valt verbinding weg.

Of is de wifi verbinding maken geheel niet mogelijk.

 

Omdat ik dus ook problemen had met instellingen wijzigen, werd er toen gezegd dat hij niet in orde is, en vervangen moest worden.

Reputatie 7

Hi @SkyesAngel, geen zorgen, ik zie dat mijn collega al een monteur in heeft geschakeld! Wat het aanpassen van de instellingen op de modem betreft, log je op de modem in via een Wifi verbinding of via een netwerkkabel? Wanneer je verbonden bent met een netwerkkabel zou je geen foutmelding moeten zien. Via Wifi zou dit wel voor kunnen komen, op het moment dat je bijvoorbeeld een wachtwoord verandert verbreekt dan namelijk de verbinding. :wink:

Reputatie 2

Hoi Brian,

 

T.a.v. de Monteur dat is juist wel een probleem, gezien er geen mogelijkheid is om een afspraak in te plannen. wat ik ookal had aangegeven. Omdat er geweigerd word de regels te handhaven, die er zijn voor mensen in mijn soort situatie.

En omdat de technische dienst al aangaf dat ie vervangen moest worden is t ook niet noodzakelijk.

Betreffende bekabeld of via wifi inloggen is mij bekend..

Het gaat echter zoals al aangegeven niet alleen om t inloggen... überhaupt het wijzigen van welke instelling dan ook geeft foutmeldingen.!

Dus het is wel heel irritant zo, dat terwijl er al meermaals aangegeven is dat er nieuwe modem moet komen..

ik uiteindelijk omdat er aardige tijd overheen is gegaan nogmaals hierom vraag, het een hele strijd is, om die modem opgestuurd te krijgen, wat 2 tellen werk is in principe..

Op deze manier kom ik geen stap verder!

En ondertussen dus geregeld geen internet, geen tv.

Reputatie 7

opstarten in veilige modus en via de chrome  browser al geprobeerd ?

Reputatie 2

Ja ook dat is gedaan.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SkyesAngel,

 

Graag zoek ik het tot op de bodem voor je uit! Wat bedoel je precies met: “[...] gezien er geen mogelijkheid is om een afspraak in te plannen. wat ik ookal had aangegeven. Omdat er geweigerd word de regels te handhaven, die er zijn voor mensen in mijn soort situatie.”? Om een Guidion monteur langs te laten komen, kun je via de afspraaktool een datum plannen en afstemmen met hen. Lukt dit niet of gaat er wat mis? Sorry als ik een voorbarige en snelle conclusie trek, maar indien je slechthorend bent, kun je via de SMS en e-mail die je gehad hebt, alsnog een afspraak inplannen. 

 

Ik zie overigens in jouw klantprofiel nergens meldingen staan vanuit de technische dienst. Je geeft aan dat er een factory reset is uitgevoerd maar onze laatste meting dateert van vorig jaar. Mag ik alsjeblieft alsnog een factory reset voor je uitvoeren? Houd er rekening mee dat dan alles wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil je graag zo goed mogelijk helpen, maar wil wel wat zaken uitsluiten zodat we tot de best mogelijke oplossing komen! :blush:

Reputatie 2

Ja er zijn meerdere contact momenten niet terug te vinden in systeem, vond ik ook heel apart. Maar heb ik wel vaker meegemaakt dus sta er niet meer van te kijken, zeker als er updates zijn geweest.

 

T.a.v. afspraak maken. Gaat erom dat er niet afgestemd kan worden. En ik zie het niet als voorbarig hoor betreffende slechthorend zijn.. (zie t meer als vooruit denken 😏). Maar daar gaat t niet om. Ik zit met complexe medische situatie. Waarbij ik dagelijks therapieen heb, en strikt dagschema wegens zeer beperkte belastbaarheid.. Er is voor mij geen mogelijkheid voor het inplannen van Bloktijden.. waardoor er een tijdsafspraak ingepland moet worden, net als bij alle andere instanties. Hier word echter niet aan meegewerkt, waardoor dus geen optie is om een Monteur in te plannen.

 

T.a.v. reset jammer dat het systeem niet alle momenten laat zien, maar deze is al veel vaker uitgevoerd, en heeft niets opgelost. Waardoor het dan ook nutteloos zou zijn om dit nogmaals voor de zoveelste keer te herhalen.

 

Om het probleem snel op te lossen, is heel simpel eindelijk vervangende modem te sturen.

Reputatie 7

Hey @SkyesAngel,

Ik denk graag met je mee voor een gepaste oplossing! Ik zie inderdaad dat mijn collega een monteursverzoek heeft ingediend voor dit probleem. Nu kan ik me voorstellen dat je door je medische situatie lastig een afspraak kunt inplannen. Is er geen mogelijkheid dat er goeie kennis/familielid boven de 18 de afspraak voor je kan bijwonen? Het is maar de vraag of het vervangen van je modem dit euvel gaat verhelpen. Onze monteur kan een aantal zaken testen, uitsluiten en indien nodig je modem vervangen. Glasvezel is een heel gevoelig product en daarom laten we dit aan onze monteurs over.

Mocht dit niet haalbaar zijn dan moeten we op zoek gaan naar een andere oplossing.

Reputatie 2

Helaas heb ik hiervoor geen opties. Heb ook geen netwerk meer sinds ik zo ben komen te zitten..

Vandaar dat ik alleen kan inplannen met een vaste tijd, waarbij ik ook moet weten hoe lang ongeveer de afspraak zal duren. Dit moet ik allemaal afstemmen met de soort andere afspraken op een dag.

Reputatie 7

Hey @SkyesAngel,

Helder! Graag wil ik je tegemoet komen en daardoor heb ik zojuist een verzoek ingediend bij onze techneuten om tot een modemruil over te gaan. Aangezien dit buiten onze standaard procedure valt, dien ik eerst een goedkeuring te ontvangen voor de ruil. Zodra we tot een ruil kunnen overgaan en het modem wordt verzonden dan ontvang je direct per e-mail een bevestiging van de zending. :relaxed:

Reputatie 2

Hey @SkyesAngel,

Helder! Graag wil ik je tegemoet komen en daardoor heb ik zojuist een verzoek ingediend bij onze techneuten om tot een modemruil over te gaan. Aangezien dit buiten onze standaard procedure valt, dien ik eerst een goedkeuring te ontvangen voor de ruil. Zodra we tot een ruil kunnen overgaan en het modem wordt verzonden dan ontvang je direct per e-mail een bevestiging van de zending. :relaxed:

Hoi Piotr,

 

Dit zou echt super zijn. Alvast bedankt.

Groetjes

Angel

Reputatie 7

Hey @SkyesAngel,

Ik heb vandaag gelukkig het groene sein ontvangen. Een uitzondering wordt gemaakt en het nieuwe modem wordt deze week met de post verzonden. :relaxed: Laat je ons weten of dit het probleem heeft verholpen? 

Reputatie 2

Hey @SkyesAngel,

Ik heb vandaag gelukkig het groene sein ontvangen. Een uitzondering wordt gemaakt en het nieuwe modem wordt deze week met de post verzonden. :relaxed: Laat je ons weten of dit het probleem heeft verholpen? 

Hoi, Piotr,

 

Dat is echt heel fijn om te horen. 

Ik zal zodra hij is geïnstalleerd een reactie plaatsen of het idd is opgelost..

 

Heel erg bedankt…

 

Nu op naar het volgende onderwerp betreffende m'n verlening hihihih

Reputatie 7
Badge +15

Voor het verlengen kan je bellen met 0800 0419 en als je nog vragen hebt hierover kan je die hier ook stellen 😁

Reputatie 2

Telefonisch al gesproken maar was beetje onduidelijk heen en weer. Had idd ook een berichtje geplaatst bij onderwerp "verlengen"

Dus zal vast goedkomen

Reputatie 7
Badge +15

Geen probleem, wat niet duidelijk is vraag het gewoon hier.

Reputatie 7

Hi @SkyesAngel, voor vragen over je verlenging kan je zeker hier terecht! De daadwerkelijke verlenging kan ik alleen niet voor je in orde maken, dit kan inderdaad via het nummer die @Waqqas al doorgaf. Als er zaken niet duidelijk zijn kan je gerust opnieuw telefonisch contact opnemen, dan leggen mijn collega's het graag nog een keer uit! :slight_smile:  

Reageer