Beantwoord

glasvezel aansluiting

  • 28 September 2020
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

Goedenavond,

Kan iemand bij T-Mobile mij uitleggen hoe het mogelijk is dat er na 4!! maanden nog steeds geen duidelijkheid is wanneer ik mijn glasvezel internet kan verwachten?

Wekelijks moet ik de leugens van T-Mobile, KPN netwerk en de aannemer aanhoren en ik ben het helemaal zat. Het is toch ongelofelijk dat dit al zo lang gaande is!!

ik zou 2 weken geleden een brief moeten hebben ontvangen die zowel bij mij als bij de buren nooit is ontvangen om een afspraak te maken. Vervolgens krijg ik vorige week te horen dat er een melding is verstuurd naar de aannemer dat ik vorige week 100% een brief moet ontvangen. En jahoor je raad het al. Weer een leugen. Weer niks ontvangen. Vandaag zou ik gebeld worden door de aannemer en jahoor het is al voor de zoveelste keer raak. Geen telefoontje ontvangen. Zal ik mijn schoen alvast voor sinterklaas bij de voordeur leggen en vragen of hij mijn internet kan aansluiten? De corona regels zijn aangescherpt en ik moet thuis werken, maar door deze maandenlange ellende zit ik zwaar in de problemen. Actie ondernemen en kappen met die leugens!!!!

Met vriendelijke groet,

 

Een zeer teleurgestelde klant die al ruim 8 jaar bij T-Mobile zit. 
 

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 September 2020, 16:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Fixmyinternetplz, oei ik kan mij goed voorstellen dat je daar van baalt! Begrijp ik het goed dat KPN Netwerk in dit geval met een onderaannemer werkt en dat het niet lukt om hier een afspraak mee in te plannen? Heb je inmiddels al wat van de aannemer gehoord? Als je wil dan kan ik voor je bellen met KPN Netwerk of ik meer duidelijk kan krijgen over wat de status is maar de aanleg van de aansluiting loopt via de netbeheerder en hier kan ik (helaas) weinig invloed op uitoefenen. Laat het zeker weten, ik doe graag wat ik kan! 

Goedemiddag,

Contact met de onderaannemer/KPN is nog erger. Zij gaven aan dat ik een brief in week 38 zou ontvangen. Niet gebeurd.

Gaf vervolgens aan dat een brief de 22ste verzonden zou moeten zijn. Helemaal niks binnen. Gaf afgelopen maandag aan dat ik op dezelfde dag nog gebeld zou worden. Weer niet gebeurd. Gisteren contact opgenomen en KPN gaf aan dat ik diezelfde dag nog een brief in me post kon verwachten die ‘persoonlijk’ werd bezorgd door de onderaannemer en jahoor geen brief. Tot slot vandaag nog gebeld en KPN en gaf dat ik ergens deze week een mail kan ontvangen. 

 Die denken dat ik gek ben en dit geloof. Ik hoor al 4 maanden zoveel sprookjes verhalen dat ik een kinderboek kan schrijven. Echt belachelijk dit.

 

Door de verscherpte corona maatregelen zijn wij genoodzaakt om minimaal 75% vanuit huis te werken, maar i.v.m. geen internet thuis, kom ik serieus in de problemen. Ik hoor van alle hoeken dat zij ‘begrip’ tonen en het vervelend vinden voor mij, maar vervolgens doet iedereen alsof er niks aan de hand is.
 

Dit MOET!!! z.s.m. geregeld worden, want je klanten 4/5 maanden lang laten wachten is gewoon beschamend. Geen idee hoe jullie dit doen in deze branche, maar ik kom er niet mee weg als ik mijn klanten zo behandel.

 

Nog een fijne dag en ik hoor graag van jullie.
 

Je hebt geen keus he, het internet komt maar vaak door 1 draadje, welke provider er ook achter zit.

 

Maar om het duidelijk te krijgen, wat is nu de bedoeling, krijg je een nieuwe aansluiting op glasvezel waar je op moet wachten, ja dat kan nog wel eens even duren voordat het gaat werken, zijn meerdere oorzaken voor te verzinnen.

Of ligt de glasvezel er al en lukt het aansluiten niet?

Reageer