Beantwoord

Glasvezel bij sommige providers wel bereikbaar, bij andere niet

  • 2 August 2018
  • 4 reacties
  • 462 Bekeken

Sinds kort ben ik een beetje rond aan het kijken naar een glasvezel abonnement, omdat ik mijn huidige ziggo te duur vind voor wat ze bieden. Alleen valt me iets vreemds op. Bij sommige providers, waaronder T-Mobile, geeft de check aan dat er glasvezel is op mijn adres, een adres dat een bovenwoning betreft (nummer + BIS),bij andere echter niet. Kan het zijn dat niet alle providers in Veenendaal glasvezel aan bieden of komt het omdat de ene provider de BIS wel meeneemt en de andere niet. Ik stel de vraag hier omdat ik specifiek de T-Mobile abonnementen interessant vind.
icon

Beste antwoord door TAVL 2 August 2018, 10:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al. Beiden klopt. Niet alle providers bieden op elk adres diensten aan. Sommige providers zijn alleen in specifieke steden actief, andere maken alleen gebruik van bepaalde netwerken (Reggifiber, CIF, lokale initiatieven) en sommigen proberen op zoveel mogelijke netwerken aanwezig te zijn. Ook het product kan daarbij verschillen. Zelfs binnen 1 netwerk bij dezelfde provider. Zo biedt T-Mobile in sommige gebieden een eigen TV streams en 750MB internet aan (ODF) en in andere gebieden is er meer afhankelijkheid van KPN Wholesale diensten (WBA).

Aan de andere kant zijn niet alle zoekengines van providers niet altijd even lekker ingericht, waardoor ze niet altijd goed met toevoegingen aan het huisnummer om gaan.

Als T-Mobile aangeeft dat het mogelijk is; welkom?
Reputatie 7
Hi henkjan1998,

Leuk dat je je aan het oriënteren bent op een andere provider! Ik hoop dat T-Mobile Thuis jouw nieuwe glasvezelvoorziener mag gaan worden. TAVL heeft je het juist antwoord gegeven op jouw vraag. Mocht je hulp willen bij het bestellen van jouw T-Mobile Thuis abonnement, of je hebt er nog vragen over: stel ze gerust! Ik kan niet wachten tot ik je mag verwelkomen.
Bedankt @TAVL, @Sterre momenteel zit ik nog vast aan een contract, dus het duurt nog een tijdje.
Reputatie 4
Hi henkjan1998,

Dan moeten we allebei nog even geduld hebben! Ik kan, net als mijn collega Sterre, niet wachten tot ook jij lid wordt van de gezelligste magenta familie van Nederland! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan staan wij voor je klaar. 😘

Reageer